Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Del Skrevet 26. august 2009 Trenger sårt hjelp av dere!! Jeg ønsker meg virkelig en litt stilig litt "baggy" bukse.. En som er lav i livet, men ikke inntil sittende.. Den kan gjerne være litt slitt også.. Jeg er ganske liten av meg, og har ikke så mye rumpe ( ) så de jeg har prøvd til nå, blir ikke fine på meg, pga altfor store lommer bak, som gjør at det ser ut som jeg ikke har rumpe, om dere skjønner? Håper noen kan gi meg noen tips/ råd... Er litt fortvilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_camomilla_* Skrevet 26. august 2009 #2 Del Skrevet 26. august 2009 Carlings kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kimzx Skrevet 26. august 2009 #3 Del Skrevet 26. august 2009 Loppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 26. august 2009 #4 Del Skrevet 26. august 2009 på fretex eller andre bruktbutikker skulle det ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. august 2009 #5 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har funnet en dritkul en av Guess sine, og utrolig nok en på Cubus. Ingen av dem hadde så voldsomt store lommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. august 2009 #6 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har også funnet en knalltøff en på Cubus! Eneste aberet er at den går litt ut, så den har blitt litt vel stor for meg nå. Jeg er som deg, med lite rumpe, og i tillegg veldig tynn, så det er knallvanskelig å finne bukser som passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå