Gå til innhold

Kampanje Norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å reise i november (storby Europa- ikke av de mest populære/typiske storbytur-målene).

Reisemål og tid er bestemt. Skulle egentlig kjøpe billetter i dag, men så ser jeg plutselig en annonse på nett hvor Norwegian (som vi skal fly med) lanserer en ny 249kroners kampanje i neste uke.

Pr i dag vil billettene for 2 personer komme på ca 2500.- (lavpris). Dersom kampanjen "slår til" på vårt reisemål vil vi i bestefall kunne spare 1500.-

Ville du tatt sjansen på at det kanskje kunne være penger å spare, og ergo da ikke bestille nå? I verstefall kan jo de "vanlige" lavprisbillettene bli utsolgt i mellomtiden (fullpris blir for dyrt)...

Vi skal ikke reise før i midten av november- så det er jo godt om tid.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Vanligvis bestiller jeg billettene med en gang jeg har bestemt reisedatoer, siden min erfaring er at Norwegian kjapt kan stige mye i pris - men i dette tilfellet tror jeg at jeg hadde ventet. Dette fordi 1) det er bare en uke til denne kampanjen starter, og 2) dere skal ikke reise før i november.

Men såklart, det blir litt gambling å vente og se. :)

Skrevet

De kampanjebillettene er ofte ikke på de mest populære reisedagene, feks ut på torsdag og hjem på søndag. Men hvis dere er mer fleksible med utreisedag så kan det jo ha noe for seg å vente noen dager med bestillingen.

Gjest Gjest_bettina_*
Skrevet

Interessant! Vi skal også kjøpe storbybilletter m/Norwegian, men hvor har du sett denne kampanjen annonsert, da?

Skrevet

Jeg hadde ventet. Spesielt siden jeg har opplevd to ganger at billettene har blitt BILLIGERE etter jeg har bestilt.. surt...

Gjest Reveal ii (turist)
Skrevet

Da er billettene booket og betalt:-)

Wien her kommer vi (om etpar mnd)!

Sparte dessverre ingen ting på å vente da. Vi hadde kun fastsatte dager vi kunne reise på- og de var selvfølgelig de eneste som ikke var satt ned i pris.

(Men vi tapte da heller ikke noe på å vente- pengene sto jo klare)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...