Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er småbarnsmor, og for tiden må jeg si at looken min er usminket og håret i hestehale. Har selvfølgelig rene klær, og er ren ellers, men noe ekstra blir d sjelden tid til. Også jeg som var så glad i å sminke meg og pynte meg før!

Hva syns dere freshe jenter om jenter "som meg"? Nerd? Slask? Eller bare stakkars hun, så sliten hun så ut, hehe. Forklarer kanskje litt når jeg triller barnevogn og sånn da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt trist om man skal ha noen spesielle tanker om det i det hele tatt.

Skrevet

Signerer Tabris, jeg. :)

Skrevet

Støtter opp om det. Man velger selv hvordan man vil være, så lenge man ikke kritiserer andre.

Skrevet

Jeg tenker ingen ting. Syns ikke folk ser sliten eller slaskete ut fordi om de ikke er stylet til hverdags. Hvis jeg var vant til å se deg med sminke ville jeg kanskje tenkt at du hadde fått andre prioriteringer i livet enn ditt eget utseende etter at du fikk barn.

Skrevet

Har none venner selv som sjeldent sminker seg, og de fleste av vennene mine kan fint traske rundt innimellom uten noe sminke på - inkludert meg selv. Så nei, jeg bryr meg ikke :)

Skrevet

Hadde ikke reagert på at du var "ustyla", kun hvis du så "skitten" ut.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg ville nok ikke tenkt noen ting som helt dersom du hadde passert meg på gata. Ganske normalt å se sån ut som du gjør vil jeg tro.

Så lenge du er velstelt og ren trenger man vel ikke å sminke seg hvis man ikke har lyst til det syns jeg.

Skrevet

Siden jeg aldri har sett deg annerledes, så ville jeg ikke reagert i det hele tatt. Hadde jeg kjent deg, go du gikk fra superstyla berte til usminka barnevogntriller, så hadd jeg vel egentlig bare sett på det som helt naturlig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Jeg synes det er kjempefint at folk går uten sminke! Huden din har det bedre da :) Hestehale er også kjempefint...men bare pass på at du ikke har håret for stramt bakover. Da "blir" ansiktet ditt seende større ut;) Selv om du går usminket og med håret i hestehale er det jo inn nå med naturlig make-up og hestehale. Tips: Samle håret i en hestehale, la det være litt strammere rundt øret og på siden, men la det bli litt volum på toppen. Det er høstens frisyre! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...