Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 26. august 2009 #23 Skrevet 26. august 2009 Emil og Emilie passer veldig bra sammen Synes det blir litt for klisje. Det er fint at navnene masser sammen, men å bare legge -ie til storebrors navn høres rart ut. Jeg mener egentlig at alle navn som begynner på Em bør unngås her. Men bokstavrim med E synes jeg er fint. Erika syns jeg er veldig fint Personlig er jeg lite glad i jentenavn som egentlig er guttenavn, det stiller i samme kategori som Tomine, Hansine, osv... Erika er også et veldig hardt og maskulint navn.
Gjest imli Skrevet 27. august 2009 #24 Skrevet 27. august 2009 Styr i alle fall unna Emilie... Det høres ikke bra ut med så like navn på ungene synes jeg. Leste på et eller annet forum om en familie der ungene het Emil, Emilie og Emma... Synes det høres ut som en parodi på noe. Hva med Eline, Else/a, Ester, Elisabet, Ella?
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 27. august 2009 #26 Skrevet 27. august 2009 Elisa.. det er en av mine favoritter og er aktuelt for oss å bruke..
Kaisa87 Skrevet 27. august 2009 #28 Skrevet 27. august 2009 Erle Elida Eira er vel de jeg kommer på i farten
Leanne Skrevet 27. august 2009 #29 Skrevet 27. august 2009 Emil og Eline Emil og Ellen Emil og Eva Emil og Eivor Synes også at Emil og Emilie er fint sammen jeg da.... selv om mange er "i mot det"
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #31 Skrevet 28. august 2009 Eva. Klassisk og pent, og veldig på vei inn. Min yngste datter heter Eva, og jeg har fått utrolig mange kommentarer på hvor fint og spesielt det er, uten å være påtatt. Runnerups er Ella, Elin og Eivor.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #32 Skrevet 28. august 2009 Eva. Klassisk og pent, og veldig på vei inn. Min yngste datter heter Eva, og jeg har fått utrolig mange kommentarer på hvor fint og spesielt det er, uten å være påtatt. Runnerups er Ella, Elin og Eivor. ... og så glemte jeg Elisabeth. Det tror jeg også kommer tilbake nå (ikke at jeg er noen spådame altså, men jeg har faktisk truffet ganske bra med navn på egne barn )
Gjest Alabama Skrevet 31. august 2009 #34 Skrevet 31. august 2009 Ea, Embla, Eidi og Engel... Synes alle de navnene høres teite ut. Jeg hadde blitt j... sur på mamma om hun hadde kalt meg Engel. Tenk på at det skal være et brukervennlig navn også!
Molly80 Skrevet 31. august 2009 #35 Skrevet 31. august 2009 (endret) Erle og Ella liker jeg og Ebba! Endret 31. august 2009 av Molly80
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #36 Skrevet 31. august 2009 Eivor er nydelig!!! Emil og Eivor Emil og Ella Emil og Elisa Emil og Embla Emily, Emilie og Emmeline osv er ganske så "pop" for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #37 Skrevet 1. september 2009 Min lille prinsesse heter Elena, et navn jeg selvsagt synes er nydelig:)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #40 Skrevet 2. september 2009 Eirin og Eden er jo nydelige navn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå