Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har gjort noe jeg angrer veldig på. Har latt min vennine som er gift (og ikke får sex av sin mann) få lov til å være med på trekant med meg og min kjære 3 ganger.

Nå tror hun han er "fritt villt". Virker som hun vil ha han for seg selv..... Jeg har angret etter hver gang og er sjalu. Dette er ikke noe for meg. Sist jeg og han skulle ha en romantisk kveld så kom hun og det endte opp med at jeg ble sur og gikk i fullt sinne ( var ikke helt edru). Gikk tilbake til huset hans og gikk inn på soverommet uten at de visste det. Da hadde de kysset og hun kom inn på soverommet og fikk sjokk da hun så meg der.

Hva tror der hun hadde planer om der? Og hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har gjort noe jeg angrer veldig på. Har latt min vennine som er gift (og ikke får sex av sin mann) få lov til å være med på trekant med meg og min kjære 3 ganger.

Nå tror hun han er "fritt villt". Virker som hun vil ha han for seg selv..... Jeg har angret etter hver gang og er sjalu. Dette er ikke noe for meg. Sist jeg og han skulle ha en romantisk kveld så kom hun og det endte opp med at jeg ble sur og gikk i fullt sinne ( var ikke helt edru). Gikk tilbake til huset hans og gikk inn på soverommet uten at de visste det. Da hadde de kysset og hun kom inn på soverommet og fikk sjokk da hun så meg der.

Hva tror der hun hadde planer om der? Og hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

Gå til den bedratte mannen hennes og ligg med han, så blir det litt mer balanse i det. ;)

Skrevet
Gå til den bedratte mannen hennes og ligg med han, så blir det litt mer balanse i det. ;)

Ja, kankjse det er løsningen, hehe

Skrevet

Det er dumt å blande venninner inn i sexlivet deres. Vil du ha trekant, så er det best med en dere ikke kjenner og som ikke bor i nærområdet, er min mening.

Men gjort er gjort.

Da er det bare en ting å gjøre i mine øyner. Gi henne (og han) klar beskjed om at dette blir det ikke noe mer av. Hverken med eller uten deg. Det passet ikke for deg.

Respekterer hun ikke dette, bør du ikke se på henne som venninne lenger, og ikke la henne komme til dere mer. Og respekterer ikke han det, så dropp han.

Skrevet

Klarer på en måte ikke å glemm at de klinte når jeg ikke var tilstede (føler de gikk over grensa da) og hva ville skjedd hvis jeg ikke var på soverommet......

Skrevet
Det er dumt å blande venninner inn i sexlivet deres. Vil du ha trekant, så er det best med en dere ikke kjenner og som ikke bor i nærområdet, er min mening.

Men gjort er gjort.

Da er det bare en ting å gjøre i mine øyner. Gi henne (og han) klar beskjed om at dette blir det ikke noe mer av. Hverken med eller uten deg. Det passet ikke for deg.

Respekterer hun ikke dette, bør du ikke se på henne som venninne lenger, og ikke la henne komme til dere mer. Og respekterer ikke han det, så dropp han.

Ja, har forstått hvor dumt det er å blande inn andre....spesiellt venniner. Har sagt til han at jeg aldri vil gjøre noe sånt igjen

Skrevet
Hei!

Venninner bør aldri blandes opp slik, for det blir bare tull i etterkant. Noe du har fått erfare.

Gi grei og tydelig beskjed til begge to at du ikkje syns dette var noe for deg, og at du ikkje vil tolerere at de gjør saker og ting med deg eller uten deg. Om de ikkje klarer respektere dette og gjør ting bak ryggen på deg; dropp dem på ræva begge to. Selv om du har hatt trekant med vennina di og mannen din 3 ganger betyr ikkje det at du vil la dem holde på på egenhånd eller gjøre det igjen. Om ho ikkje holder fingrene av fatet, så sier du ifra til mannen hennes om hva som har foregått (for eg regner med han ikkje veit noe om det).

Det at ho gikk inn på soverommet kan tyde på at de hadde tenkt å gjøre noe meir, eller at vennina di ville prøve å få seg meir iallefall.

Skrevet

Uff. Dette har ikke noe med trekant å gjøre lenger. Han fyren din har skaffa seg harem! Og han trenger en reality check.

Trekant er noe et par som stoler på hverandre kan tillate seg, fordi de vet at de aldri ville gå lenger enn den andre parten tillater. Han har allerede trådt over den grensa med å ikke sørge for klinkende klar beskjed til din venninne.

Jeg hadde tatt det helt ut og pakka baggen min for å understreke at jeg snakker alvor, og jeg hadde bedt henne flakse og flyge for h***** ut av livet og forholdet mitt.

Skrevet

Jeg hadde sagt fra til begge to at nå holder det. Det kan hende mannen din tror det er greit for deg, så det er viktig å si fra at du ikke liker situasjonen lenger. I klartekst! Og hun venninna di... hun burde vite bedre.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Fy fanen jeg hadde klikka!!

Dette er ingen missforståelse på noe plan.

Når du gikk ut i sinne skulle BEGGE tatt hintet!

Det burde ikke vert nødvendig for deg å forklare at sånn og sånn er greit, og sånn er ikke greit.

Dette burde en hver person med sosialinteligens til en PINGVIN ha forstått av seg selv.. Og ja, pingviner er MONOGAME ;)

Skrevet
Hei!

Legger merke til at det så langt ikke er en eneste som har kommentert at denne venninnen faktisk bedrar mannen sin. Tror det er ganske mange menn som forteller sine elskerinner at de ikke får sex hjemme, man skal ikke alltid tro at dette er det hele og fulle sannhet. Hvis venninnen ikke får sex overhodet må jo forholdet være over. Hvorfor bor hun da fremdeles med sin mann? For å nyte godt av den levestandard han kan tilby? (Hva kaller vi sånt?)

Såfremt paret er enige om at begge kan gå ut og ha sex med andre er det jo selvsagt uproblematisk, men her virker det som hun bare føler seg fri til å gjøre som hun vil uten noen avtale eller enighet. Fordi han har hele skylden for det manglende seksuallivet. I slike tilfeller mistenker jeg at feilen like godt kan ligge hos henne, at historien ikke er så enkel som at "han gir henne ikke sex".

Jeg synes egentlig det sier mye om denne kvinnen at hun bedrar mannen sin og går bort og har trekant med sin venninne. Man skal kanskje ikke forundre seg over at en slik kvinne også vil ta seg til rette og forsyne seg av mer enn det hun har fått tilbud om.

Skrevet

Og for en gangs skyld er jeg enig med C. *imponert*

Skrevet

Takk for mange gode svar.

Godt å høre at det ikke er meg som er gal og merer at e går over grensa.

Kjæresten min sier at det ikke skal gjenta seg og hvis hun prøver seg igjen så skal han si fra til henne.

Men må innrømme at det gjr vont men vet jo at jeg også har meg selv å takke siden jeg gikk med på det.

Hilsen TS

Skrevet
Klarer på en måte ikke å glemm at de klinte når jeg ikke var tilstede (føler de gikk over grensa da) og hva ville skjedd hvis jeg ikke var på soverommet......

de ville hatt sex, dersom du ikke var på soverommet. Eller, de ville antagelig hatt sex dersom du VAR på soverommet også, og ikke reagerte.

Siden du har gått med på det 3 ganger, så er det ikke så rart om de tror det er ok nå også, så lenge du ikke har sagt ifra om noe annet.

Men nå som du har sagt ifra til mannen din, bør i det minste han stoppe, dersom han velger å bli hos deg.

ta en grundig prat, først med din kjære, finn ut hva dere skal gjøre og hvor dere vil videre.

Så ville jeg tatt en prat med venninda, og fortalt henne også hvordan ting er, for deg.

Og, som C sier, det er en ufin ting i utgangspunktet at hun er utro, og at du og mannen din synes det er så uproblematisk at dere faktisk er de som er utro med henne..... at hun ikke får sex hjemme, er verdens dårligste unnskyldning! Hadde det vært greit for deg, om kjæresten din hadde sex med din venninde, dersom han sa til henne at dere ikke hadde sex mer, eller at dere ikke hadde tilfredsstillende sex?

Skrevet
de ville hatt sex, dersom du ikke var på soverommet. Eller, de ville antagelig hatt sex dersom du VAR på soverommet også, og ikke reagerte.

Siden du har gått med på det 3 ganger, så er det ikke så rart om de tror det er ok nå også, så lenge du ikke har sagt ifra om noe annet.

Men nå som du har sagt ifra til mannen din, bør i det minste han stoppe, dersom han velger å bli hos deg.

ta en grundig prat, først med din kjære, finn ut hva dere skal gjøre og hvor dere vil videre.

Så ville jeg tatt en prat med venninda, og fortalt henne også hvordan ting er, for deg.

Og, som C sier, det er en ufin ting i utgangspunktet at hun er utro, og at du og mannen din synes det er så uproblematisk at dere faktisk er de som er utro med henne..... at hun ikke får sex hjemme, er verdens dårligste unnskyldning! Hadde det vært greit for deg, om kjæresten din hadde sex med din venninde, dersom han sa til henne at dere ikke hadde sex mer, eller at dere ikke hadde tilfredsstillende sex?

Nei, det ville aldri vært greit for meg. Jeg ville heller aldri vært utro mot min kjæreste. Og når et gjelder min vennines mann så har nok jeg dårligere samvittighet enn henne.....hun sier at det er nok noe galt med henne fordi hun ikke føler dårlig samvittighet for det. Det er ikke første gangen hun bedrar mannen sin.

Skrevet

Jeg syns det er kjempedumt at du har latt venninnen din bli med på dette hele tre ganger. Men nå er det på tide å sette foten ned. Snakk med venninnen din. Si at du angrer på det som har skjedd, og at du ikke syns noe om at hun oppfører seg som hun gjør. Det er din kjæreste, ikke hennes. Det er heller ikke ditt problem at hun ikke får sex av mannen hennes.

Skrevet
Nei, det ville aldri vært greit for meg. Jeg ville heller aldri vært utro mot min kjæreste. Og når et gjelder min vennines mann så har nok jeg dårligere samvittighet enn henne.....hun sier at det er nok noe galt med henne fordi hun ikke føler dårlig samvittighet for det. Det er ikke første gangen hun bedrar mannen sin.

Du bør ha dårlig samvittighet, du hjelper henne tross alt med å være utro. Hjelper ikke at det ikke er første gangen for henne, når du har sex med henne sammen med mannen din tre ganger så sier du "det er ok at du er utro".

Men nok om det.

Du må være klar og tydelig med henne. Det er over. Du angrer, og du vil ikke mer. Jeg antar at dere neppe kommer til å være venninner mer etter dette heller, og det tror jeg er like greit.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Satt klare grenser for hva som er OK og hva som ikke er OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...