Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hvordan hadde du reagert om du hadde fått vite at din kjæreste hadde hatt sex med en 16-åring før han traff deg og at han selv hadde vært over 30?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ville nok reagert med grøss og gru, men ville forsøkt å snakke med han for å ikke reagere feil: Visste han at hun bare var 16? Hvordan skjedde det? På fylla? Var de venner? Noen spesielle omgivelser som han "unnskylder" seg med? Forstår han hvorfor jeg syns dette er "galt" og deler han denne oppfatningen? Svarene hans ville nok vært avgjørende for hvordan jeg reagerer videre, men hvis han svarte "riktig" ville jeg nok bare godtatt at det hadde skjedd, tenkt at alle har vi vel gjort ting vi ikke er stolt av og levd videre...
Teriyaki Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Ville nok reagert med grøss og gru, men ville forsøkt å snakke med han for å ikke reagere feil: Visste han at hun bare var 16? Hvordan skjedde det? På fylla? Var de venner? Noen spesielle omgivelser som han "unnskylder" seg med? Forstår han hvorfor jeg syns dette er "galt" og deler han denne oppfatningen? Svarene hans ville nok vært avgjørende for hvordan jeg reagerer videre, men hvis han svarte "riktig" ville jeg nok bare godtatt at det hadde skjedd, tenkt at alle har vi vel gjort ting vi ikke er stolt av og levd videre... Enig =)
Gal_dame Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Ville nok reagert med grøss og gru, men ville forsøkt å snakke med han for å ikke reagere feil: Visste han at hun bare var 16? Hvordan skjedde det? På fylla? Var de venner? Noen spesielle omgivelser som han "unnskylder" seg med? Forstår han hvorfor jeg syns dette er "galt" og deler han denne oppfatningen? Svarene hans ville nok vært avgjørende for hvordan jeg reagerer videre, men hvis han svarte "riktig" ville jeg nok bare godtatt at det hadde skjedd, tenkt at alle har vi vel gjort ting vi ikke er stolt av og levd videre... Signerer denne eg også. Er jo "lovlig" alder, til tross for at han (nesten) er gammel nok til å være faren til tenåringen.
bonafide Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Søsteren min er 15, så ville nok syns det var i overkant ekkelt. Ser jo fortsatt på henne som et barn! Så det hadde jeg hatt STORE problemer med. At den seksuelle lavalder er 16 betyr ikke at det er greit uansett fordet.
Miss moneypenny Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Hadde ikke likt det, men det er begrenset hva man kan gjøre med det. Jeg syns det er ekkelt, men samtidig kan jeg forstå hvordan det kan skje.
Suzy Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Hvordan hadde du reagert om du hadde fått vite at din kjæreste hadde hatt sex med en 16-åring før han traff deg og at han selv hadde vært over 30? Det har skjedd meg og det gled rett inn i mønsteret han hadde oppvist allerede.. Han viste seg å være en temmelig skrudd fyr, så jeg ble ikke overrasket og jeg gad ikke ta det opp ettersom det på det tidspunktet var slutt mellom oss alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå