Gå til innhold

bieffekter fra allergipiller!?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei

kan man få noen sære bieffekter av allergipiller! Jeg tror nemlig jeg er allergisk mot støv og har nettopp begynt med slike piller!!Det ser faktisk ut til å fjerne tørr hosten som jeg har vært plaget med en god stund!!

Men er derimot ikke sugen på å gå på slike piller resten av livet mitt, kan jo umulig være bra!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
hei

kan man få noen sære bieffekter av allergipiller! Jeg tror nemlig jeg er allergisk mot støv og har nettopp begynt med slike piller!!Det ser faktisk ut til å fjerne tørr hosten som jeg har vært plaget med en god stund!!

Men er derimot ikke sugen på å gå på slike piller resten av livet mitt, kan jo umulig være bra!?

Jeg har brukt allergipiller i 20 år. Har aldri opplevd noen bieffekter. Har brukt ca. 5 ulike typer.

Skrevet

Pakningsvedlegget er alltid stedet å begynne. Du skriver heller ikke merke du går på nå. Det aller mest gir bivirkninger, det spørs bare hva du faktisk får. Noen får lite bivirkninger, noen får mange. Noen tåler en type veldig bra, mens andre må prøve flere før de treffer riktig. noen får alle bivirknningen i pakningsvedlegget, bare fordi de har lest pakningsvedlegget, så har du hang til hypokonderi, så ikke les.

Jeg tålte helt fint en type mot allergi, da den ikke ble solgt mer så ble det en ny type, og etter 3 dager så har jeg ikke tatt ei pille mer.. å sove 15 timer i løpet av en dag er ikke noe jeg gidder i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...