Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er umulig å finne noe i denne byen, bare de samme butikkene, med samme kjedelig utvalget. Grenser for hvor mange h&m, vero moda, bikbok butikker man trenger. Gah..
Gjest strykebrett Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 (endret) Mange fine butikker i sentrum. Shine, Bogart, Cosmo, Retro og Stas for eksempel. Hvis du leiter litt i stedet for å klage så finner du mange skatter skal du se. Men det kan nok lønne seg litt å se utenfor kjøpesentrene. Endret 25. august 2009 av strykebrett
Gjest Emera Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Det er også noen fine butikker i Olavskvartalet.
origin Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 har du prøvd indiska i sentrum? masse fint og ikke det samme som på h&m osv. ellers så har har du jo de alternative butikkene da som selger goth, rock klær osv (ragnaråkk, hotlips)
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Moods of norway har jo også kommet...oasis, noa noa.. ikke så mye å klage på
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Helt enig i at d er dårlig utvalg i Trondheim. D er mange butikker her, men butikkene har dårlig utvalg av klær.
Gjest nåvel Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Synes ikke det er så dårlig som du skal ha det til, TS. Greit at det begynner å bli nok kjedebutikker her nå, det er jeg enig i. Men du har jo flere gode butikker og! Bogart, Retro, Cosmo, Kleins, Zaphari, Suuz og Zara er gode butikker etter min mening..
Gjest zeba Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Er umulig å finne noe i denne byen, bare de samme butikkene, med samme kjedelig utvalget. Grenser for hvor mange h&m, vero moda, bikbok butikker man trenger. Gah.. What? Jeg bor i Oslo, men shoppet meg sanseløs i Tr. heim i sommer. Det er virkelig mye bra på relativt lite plass. Også har dere jo Selected Homme/Femme , heldiggriser Moods hos dere er bra, i forhold til den i Oslo og de to på Stryn, selv om jeg ikke er sånn kjempefan av klærne. Fant flere butikker i byen som ikke er kjedebutikker. Kul skandinavisk design som HunkyDory selges på Cornelias Hus, faktisk flere interiørbutikker med stilige klær. Kjøpte masse klær på en annen interiørbutikk midt i byen som jeg ikke husker hva het. Lå på andre siden av gata fra Kremmerhuset. Synes man klærne på sånne butikker er dyre, handler man der om sommeren og før jul. Da er det som regel 70%. Jeg synes senteret der Selectedbutikken lå, var ganske bra.
suzie Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Mille K, Stella Snella, Carma er enda flere bra butikker i trh:) Stikk nesen ut fra Trondheim torg, så er det ikke så ille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå