Gjest ts Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Har de siste to månedene vært plaget av ryggsmerter. Smertene er lokalisert på venstre side, rett under skulderen. Det er en sviende, brennende smerte. Har også merket at etter at smertene kom i ryggen har min venstre lilletå blitt dåven. Den er dåven hele tiden. Smertene forsvinner en kort stund ved bruk av ibux. Noen som har opplevd liknende, eller som vet hva dette skyldes?
Gjest Marlo Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ring en lege da .... Ingen her inne kan gi deg et svar på hva det er uten å ha undersökt deg.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Kan være så mangt. Har lignende smerter i det området i skulderen\rygg som du beskriver, da var det betennelse. Ro var eneste som hjalp. (kan ikke bruke betennelsesdempende selv) Kan ta lang tid før det går over. Slike smerter kan og komme av for trange passforhold et sted. Prolaps, skiveutglidning mm Derfor er det tryggere å gå til en lege å få en undersøkelse. Har du en flink lege vil nok denne finne ut av det for deg. P.s Uansett vil overbelastning gjøre ting værre (egenerfaring) Unngå å gjør smertefulle bevegelser\ arbeid.
Gjest ts Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Ring en lege da .... Ingen her inne kan gi deg et svar på hva det er uten å ha undersökt deg. Jeg spør om det er noen som har hatt noe liknende, ikke at noen skal sette en diagnose på meg.
Gjest ts Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Kan være så mangt. Har lignende smerter i det området i skulderen\rygg som du beskriver, da var det betennelse. Ro var eneste som hjalp. (kan ikke bruke betennelsesdempende selv) Kan ta lang tid før det går over. Slike smerter kan og komme av for trange passforhold et sted. Prolaps, skiveutglidning mm Derfor er det tryggere å gå til en lege å få en undersøkelse. Har du en flink lege vil nok denne finne ut av det for deg. P.s Uansett vil overbelastning gjøre ting værre (egenerfaring) Unngå å gjør smertefulle bevegelser\ arbeid. Takk for svar. Har selv tenkt på at det kan være en betennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå