Gå til innhold

Pelsvest

daisy_dee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her kom det opp masse undertøy.....

Men, jeg liker godt pelsvester både ekte og fake! Og kommer garantert til å bruke det i høst... Jeg er ingen moteslave, så om vest er inn eller ei vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er motstander av pels!

Ku, sau og geit er greit da dette ikke kun brukes til kun pels men ellers er jeg MOTSTANDER av pels.

Pels er pent på dyr og de trenger pelsen sin mer enn hva vi gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pels er noe av det styggeste jeg ser folk går med. særlig sånne vester som visstnok er moderne for tiden. hvis man synes det er kult å se ut som ei gammel hurpe er det absolutt et riktig klesvalg. men ellers, nei. jeg får lett litt dårlige fordommer mot folk jeg ser som har klær med pels på, hvis de har bra klesstil bortsett fra pelskragen på jakken klarer jeg ikke legge merke til det.

fake eller ekte, stygt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pels er noe av det styggeste jeg ser folk går med. særlig sånne vester som visstnok er moderne for tiden. hvis man synes det er kult å se ut som ei gammel hurpe er det absolutt et riktig klesvalg. men ellers, nei. jeg får lett litt dårlige fordommer mot folk jeg ser som har klær med pels på, hvis de har bra klesstil bortsett fra pelskragen på jakken klarer jeg ikke legge merke til det.

fake eller ekte, stygt uansett.

Så bra skrevet og jeg er enig!

Ikke bare fordi jeg generelt er imot pels, men det du skrev er jeg også enig i ...siterer: "hvis man synes det er kult å se ut som ei gammel hurpe er det absolutt et riktig klesvalg." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det er deres meninger! Hadde ihvertfall blitt en fake pelsvest for min del, ekte pels kunne jeg aldri gått med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes man ser ut som en ignorant soss med pelsvest. Og ofte tenker jeg: "det blir itj no fæst uten skinnvæst!" når jeg ser folk gå med dette. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det er deres meninger! Hadde ihvertfall blitt en fake pelsvest for min del, ekte pels kunne jeg aldri gått med.

Ja, det er folks meninger. Og dessverre fikk du ikke det svaret du var ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er motstander av å bruke ekte pels, men at folk går med fusk pels bryr meg ikke. Jeg syns det er stygt og ville ikke gått med det, men jeg hinder ikke andre å gå med det så lenge det er fake pels :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har ikke sett så mange av disse pelsvestene - kan noen komme med bildeeksempel?

Ellers synes jeg ikke noe om å gå i ekte pels, men fake pels må folk gjerne gå i for min del. Usikker på om jeg ville gått i det selv, men som sagt - andre må gjøre som de vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Pelsvest er absolutt moderne denne vinteren. Tror det var i siste KK jeg så flere eksempler. (Det som kommer i butikkene idag.)

Pent eller stygt var strengt tatt ikke tema for spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pelsvest er absolutt moderne denne vinteren. Tror det var i siste KK jeg så flere eksempler. (Det som kommer i butikkene idag.)

Pent eller stygt var strengt tatt ikke tema for spørsmålet.

:) Type svar jeg var ute etter, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake pels er bra, men er imot ekte. Men har sett mage fine pelsvester og pelsjakker ute i butikkene nå. Syns det er litt fint jeg og det er inn i høst/ vinter.

Folk som dømmer andre etter hva dem kler seg i............ trenger vel egentlig ikke si noe om det for det sier nok om dem. Er vel de som er erogante da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake pels er bra, men er imot ekte. Men har sett mage fine pelsvester og pelsjakker ute i butikkene nå. Syns det er litt fint jeg og det er inn i høst/ vinter.

Folk som dømmer andre etter hva dem kler seg i............ trenger vel egentlig ikke si noe om det for det sier nok om dem. Er vel de som er erogante da gitt.

Det er jeg enig med deg i. Var jo også som en annen skrev her litt tidligere, at jeg ba ikke om folks egen smak her - men om plagget er aktuelt for høst- og vintermoten:) også kommer det jo ann på hvordan man bruker klær også..en kjole kan f.eks bli "kjerring" eller kul avhenging av type sko, vesker og stæsj man bruker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fake pels er like ille som ekte pels! Ved bruk av fake pels støtter du faktisk opp om pelsindustrien. Du viser at du syns det er fint å gå med et slaktet dyr på kroppen. Det blir så utrolig dumt. Du reklamerer for pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Mango har akkurat maken :jepp:

Tror den koster rundt 800 kr..

Den må jeg sjekke ut. Jeg vil enten ha en i ekte pels, eller en som ser veldig ekte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...