Gå til innhold

aldersforskjell feil vei

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mathilde_*
Skrevet

Bare lurer - hva synes dere om at en 21 år gammel jente har et forhold til en på 17?

Er det upassende, eller greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare lurer - hva synes dere om at en 21 år gammel jente har et forhold til en på 17?

Hvorfor bryr du deg om hva andre mener?

Funker det for deg så slå dere løs :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

det er kanskje ikke så vanlig at jenter er sammens med gutter/menn som er yngre enn seg selv i disse dager. Det er vanskelig og komme til en by hvor man ikke finner gutter oppe i 20års alderen som er sammen med jenter på 17år, så hvorfor ikke?

Jenter skal da ikke ha noen som helst forbud mot og være sammens med gutter som er yngere enn dem selv, når gutta gjør det hele tiden.

Kjør på :)

Skrevet

Jeg er sammen med en som er 12 år yngre enn meg :-) Har bare mått positive tilbakemeldinger på det.

Stå på :-)

Skrevet
Hvorfor er det feil vei ?

Nei, det er jo egentlig riktig vei :-)

Skrevet

Jeg syns ikke dette er feil :) Hvis han vil ha deg så GO FOR IT :Hehe:

Er selv en gutt på 21 som er forelska i ei dame i 30-årene ;)

Gjest Gjest_Prestekrage_*
Skrevet

Dritt i hva venninene sier, hva de mener er usømmelig skifter like ofte som vindrettningen.

Skrevet (endret)

Helt flott det da :)

Nei, det er da ikke upassende i det hele tatt, det hadde det da ikke vært om gutten var 21 år og du 17 heller!

Er dere glad i hverandre så er det bare kjempefint uansett den alderen :yvonne:

Dette bestemmer dere selv og dere er begge over den sexuele lavalder så.......,

Endret av Silmarill
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvorfor er det feil vei ?

Det bare heter det. Det regnes tradisjonelt som upassende med aldersforskjell "den gale veien" (eldre kvinne), men så lenge aldersforskjellen ikke er større enn noen få år (veiledende ca. 3-4) er det akseptert. Større aldersforskjell "den gale veien" er uvanlig og endel vil reagere på det.

Idealet er at mannen er litt eldre. Når mannen er eldre heter det "den riktige veien".

Skrevet (endret)
Det bare heter det. Det regnes tradisjonelt som upassende med aldersforskjell "den gale veien" (eldre kvinne), men så lenge aldersforskjellen ikke er større enn noen få år (veiledende ca. 3-4) er det akseptert. Større aldersforskjell "den gale veien" er uvanlig og endel vil reagere på det.

Idealet er at mannen er litt eldre. Når mannen er eldre heter det "den riktige veien".

Gjør det virkelig det?

Så lenge begge er over den sexuelle lavalder, og jenta er noen år eldre enn gutten - er det da "feil vei"?

Hvorfor det?Står det noen sted at gutten må være eldre enn jenta?

Endret av Silmarill
Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

feil vei? Hva er det for noe tull da? Hvorfor er det bare menn som skal få forsyne av de yngre godene?

Dama er 38. jeg er 29. Vi har vært sammen i over 2 år, og alt er upåklagelig. At folk vi møter tror hun er yngre enn meg, er jo også en bonus :)

Så jeg sier: kjør på. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg bare forteller deg at det er det det heter, siden trådstarter brukte dette ordet og noen lurte på hva det betød. Det er tradisjon. På samme måte som vi kaller en ost for en ost og månen heter månen. Jeg går ikke rundt og tenker over hvorfor vi sier ost eller måne heller.

Gjest gjest_gjest_*
Skrevet
Hvorfor det?Står det noen sted at gutten må være eldre enn jenta?

Sosiale normer står som regel ikke noe sted.

Gjest no problemo
Skrevet

Det er kun fire år! Min venninne har vært gift i 20 år med en mann som er 7 år yngre enn henne, funker helt fint det.

Kos deg med kjæresten du.

Gjest Sjokkertgjest
Skrevet

Faktisk så er det helt vanlig i disse dager at damen er eldre enn mannen. Det er fullstendig akseptert og selvfølgelig veldig bra.. Siden damer er mest virile når de er eldre og lever lengst så er det best at kvinnen er eldre enn mannen:))

Disse fordommene at mannen skal være eldst er noe tull våre forfedre laget og ikke noe å ta til etterretning i disse dager..

En mann som sikler etter unge jenter er en gris men en kvinne som sikler etter unge menn er ei frigjort moderne kvinne og det er bra !! Stå på!! Min kjæreste er 10 år yngre enn meg og viril og frigjort,myyye bedre med en ung hingst enn en gammel utbrukt mann som ikke er med på nye ting;)

Gjest Mann på 44
Skrevet

Den gang da jeg var 17 hadde jeg faktisk ei kjæreste på 21 år. Jeg vet at jeg likte det godt.

Skrevet
En mann som sikler etter unge jenter er en gris men en kvinne som sikler etter unge menn er ei frigjort moderne kvinne og det er bra !! Stå på!!

Hæ? Gamle kvinner og unge menn er perverst spør du meg.

Jeg har vanskelig for å se hva yngre menn ser i gamle kvinner.

Selv foretrekker jeg folk på min egen alder.

Skrevet
Hæ? Gamle kvinner og unge menn er perverst spør du meg.

Jeg har vanskelig for å se hva yngre menn ser i gamle kvinner.

Selv foretrekker jeg folk på min egen alder.

Jeg er 47 og han er 35.....altså 12 år. Mener di det er perverst????

Skrevet

Jeg var 21 år da jeg var sammen med en på 18. Den aldersforskjellen ble tydelig etterhvert og forholdet tok slutt.

Aldersforskjell må sees på hvor man er henne i livet. 4 år er mye i tenårene, men lite i godt voksen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...