havsulen Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Noen som kan oppmuntre meg litt? To uker igjen til bryllupet, og jeg har feber, urinveisinfeksjon, senebetennelser i armene, masse å gjøre på jobben, ikke vann på kjøkkenet (må vaske opp i balje). Osv. (Lengre hjertesukk i bryllupsdagboken min... :cry: ) Vet at dette er detaljer som ordner seg, men akkurat nå føles det litt overveldende. Blir uendelig glad for oppmuntring/gode råd!
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Lag deg en kopp te, og legg deg godt til rett i sofakroken og se på yndlingsfilmen din. Se det positive i det: Bedre å være syk NÅ, og bli ferdig med det, enn å bli syk om 2 uker...! God bedring. Hjalp det litt?
Snorkie Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Benytt deg av alle som ønsker å hjelpe rundt deg, slik at du får delegert noen av de forestående oppgavene, og slipper å stresse. Prøv å slappe av mest mulig, og tenk sånn som Livets Datter sier: Bedre å være syk NÅ, og bli ferdig med det, enn å bli syk om 2 uker Håper du blir bedre snart!
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Stakkars deg. Sender noen trøsteklemmer jeg. Benytt deg av all den hjelpen du kan få og slapp og lad opp til den store dagen.
cappocino Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Syns forslaget til Livet datter var veldig bra!!! Ikke tenk på bryllupet eller noe annet som må fikses, sett deg godt til rette i sofaen. Lag en termos med te, så du har nok til hele filmen Kanskje litt godis ved siden av...? Drikk masse appelsinjuice. Kos deg hele dagen med film eller bok! Slapp av! Trøsteklemmer kommer din vei!
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Sykemeld deg, tilbring livet på sofaen ( ikke spis for mye husk du skal inn i kjolen ) og bli frisk til den store dagen. La mannen din vaske opp, sov lange og gode timer og kjøp deg noen nye ukeblader.... Kort sagt, ta det med ro og gi kroppen din rom til å bli frisk. Relax babe..... Stoooor trøsteklem fra Tex.......
Imax Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Min mormor sier at en oppvask aldri blir stjålet... Så drit i den, sykemeld deg (er man syk så er man syk) og sett brudgommen og familien i sving. Husk positive tanker - en romantisk film med happy ending må jo være passende. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Drikk Tranebær juice og urinveisinfeksjonen forsvinner...
Nitha Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Du kan blir med meg på den herlige jobbturen jeg er blitt tildelt i morgen, med en svipptur fra Den Hvite By til Skjærgårdslekene, så kan du få se de hundrevis av bilder vi har fått igjen, og så skal jeg peppe deg opp litt på turen :D ! (Se bryllupsdagboka di!) Klem fra Frua bak Samfundet
havsulen Skrevet 11. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2003 Tusen takk for all hjelp og oppmuntring, så snille dere er! Jeg fulgte rådene: kjøpte ukeblad, drakk tranebærjuice (men da jeg måtte akutt til legevakten fikk jeg kjeft av legen og ordre om å ta antibiotika...), kjøpte take away og slappet av. Føler meg mye bedre nå! TUSEN TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå