Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Planlegger tur neste sommer og lurer da på om det er best å bo ved havnen eller andre veien?
pantertante Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Har selv bodd på Sunvingresort et par ganger og var veldig fornøyd med det. Det ligger på stranden og i gangavstand til havnen. Uansett hva du ender opp med å velge....ha en riktig strålende ferie.
Miko Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Er det noen spesiell grunn til at du vil akkurat til Alcudia? F.eks. som at du skal ha med småbarn og at det er barnevennlig, langgrunt etc.? Hvis ikke, så hadde jeg heller valgt et annet sted på Mallorca. Jeg synes ikke Alcudia er noe særlig - for det første er det mer ustabilt vær på nordsiden av øya enn på sørsiden. For det andre er bukta laaaaang og veldig mye følger hovedgata (hoteller, restauranter, butikker etc.), og man blir litt lei av å gå frem og tilbake. Jeg foretrekker at sentrum er samlet ett sted. Men altså; spørsmålet er hvilken side man bør velge og hadde det vært meg ville jeg valgt siden ved havnen - der er det litt mer sentralt enn i andre enden. Andre enden er bare hoteller og jalla, området rundt havnen er også det, men hakket bedre.
Gjest Turist Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Anbefaler Hotel Sofia (Apollo-reiser). Rolig beliggenhet og utgang til stranda fra hotellhagen!
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Botel Alcudiamar, rett ved havnen. Ingen over, ingen ved siden:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå