Gå til innhold

Hva slags stil har du?Hva syns du om min?

Gjest Hva slag stil har du?Hvem er du

Anbefalte innlegg

Mange fine stiler her!!

Litt om meg, jeg er 24 år, går på skole, elsker å trene, hello kitty er min store lidenskap (har hatt denne lidenskapene leeeeeeenge før det ble så populært på HM o.l...)

Jeg elsker farger, spesielt rosa! Kjøper stort sett alt fra pc til penner til undertøy osv i rosa!

De fleste tar meg for å være litt yngre enn min virkeliga alder!

Klesstilen min er fargerik, jeg elsker å dolle meg opp. Kjøper klær i alle prisklasser, fra HM til Versace (det siste er ikke så ofte - da kontoen min ikke er såå stor, hehe, men det gjelder å prioritere)

Jeg er lav og slank, går mye i miniskjørt og strømper som går litt over kneet, elsker støvletter som er lårhøye, har gjort det lenge, men skjønner at i år er det virkelig inn for fult - det er kult!

Velur dresser, da helst rosa er en stor hit! Og jeg er veldig glad i miss sixty buksene mine, de passer meg så godt.

Pelsvester er jeg glad i, boleroer, har en svakhet for Burberry. Jeg er som sagt liten så jeg benytter meg ofte av barneavdeligen forskjellige steder, da snittene noen ganger passer meg bedre. Det kan være mye pent som like gjerne kunne vært for voksne.

Ja, jeg liker å pynte meg, høye heler, har mange sko i forskjellige farger og fasonger. Er veldig glad i mine ny innkjøpte tweed pumps og en kort lilla kordfløyel kjole!

Jeg liker også noen ganger å være litt mer "avslappet" i slitte jeans, converse og en fargerik hettegenser..

Jeg følger ikke moten slavisk, har faktisk en tendens til å begynne med ting før det slår ut for fult, som for eksempel lår høye støvletter har jeg brukt i mange år.

Drømmer om å komme til Japan: der hadde jeg passet perfekt inn!

Beskrivende ord for meg:

Søt og litt annerledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i helsevesenet så på jobb har jeg jobbantrekk som er hvit bukse og hvit overdel.

Favorittantrekket mitt er grå joggebukse og tettsittende hvit t-skjorte. Deilig å skifte til joggebukse når jeg kommer hjem. Tettsittende t-skjorte er behagelig fordi jeg liker å gå uten bh når jeg er hjemme.

Ellers bruker jeg mye jeans. Gjerne med en topp fra Noa Noa eller en vanlig hvit eller sort t-skjorte. Favorittskjorta er for tiden en stor myk skjorte med smale striper.

Om sommeren bruker jeg sorte sandaler, converse eller penere sko fra Vagabond. Og joggesko!. Har hund og går eller løper i skogen hver dag. Om vinteren bruker jeg høye sorte støvler (ridestøvler). Favorittjakke er canada goose. Har også gode ecco støvler som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Ja og jeg er 26 år :)

Heisann,

den linken du sendte med sko har sko som er svarte og lilla på toppen.

Hvor har du kjøpt disse.

Jeg så dem på internett en gang, men har spurt flere butikker om de har dem, uten å lykkes. De jeg så var helt svarte men helt lik de svarte og lilla.

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som regel med hullete jeans, eller tights enten med dyreprint, skinn, sånn som ligner på skinn eller spandex aktige greier... pleier å kombinere med bandskjorter av noe slag, og hettegenser... og converse skoa mine med USA flagg på!..er 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ALLTID i linner - uansett om det er sommer eller vinter (bare at når det er kaldere så tar jeg ofte en genser utenpå når jeg er ute)

Føler meg dum nå.. Hva i all verden er linner? Sikkert et plagg til å ha på overkroppen siden du velger å ha genser over noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...