Livets datter Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Ta utgangspunkt i Mette-Marit... en helt vanlig norsk jente fra Kristiansand med en helt "vanlig" oppvekst og ungdomstid. Sett deg selv i den situasjonen at du giftet deg inn i kongefamilien, eller skulle bli en offentlig person... Hadde du vært engstelig for at gamle ting skulle "hostes opp" i media? Hadde du hatt grunn til å være engstelig? Tenk alle de "små" bagatellene og episodene som kunne blitt offentliggjort? Trenger egentlig ikke være så ille ting, men det blir fort ille når det havner på forsiden av "Se & Hør". Gamle party-bilder, eks-kjærester, (nakenbilder?), videofilmer, brev... Grøss og gru!!!
Livets datter Skrevet 8. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2003 Ikke minst... Den dusten du tok med deg hjem en gang, kunne tjent gode penger på å dele historien sin med resten av verden...
Linemor Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 jeg tror ikke jeg hadde taklet og blitt en offentlig person. tror ikke jeg har så mange mørke hemmeligheter i skapet, men det er helt sikkert ting som hadde kunnet såret hvis de hadde blitt blåst opp på første sider med en haug av spekulasjoner. nei jeg håper jeg forblir bare meg jeg. kjedelig til tider kanskje, noen ganger virker det spennede med all oppmerksomheten, men jeg hadde nok ikke taklet det i lengden
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 men det er helt sikkert ting som hadde kunnet såret hvis de hadde blitt blåst opp på første sider med en haug av spekulasjoner. Man behøver ikke ha en umoralsk/kriminell bakgrunn for å mislike en førsteside. Det er nok nok med en eller annen skikkelig dårlig karakter, en offentlig krangel, et banneord, at du har lagt på deg, at du aborterer, moren din dør, bikinibilder, gravidspekulasjoner (tenk om man ikke kan få barn!!), aldri-aldri være alene...
Linemor Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 det er akkurat det. det er så mye som kan gjøres så mye værre en det egentlig er. og hvis man opplever noen kriser så må man se, lese og høre om det hele tiden i media. og da er det ikke enkelt. for noen ganger trenger man privat liv og fred. det er ikke alltid man kan møte verden med et smil og tåle all verdens motgang.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 De hadde nok fått et og annet å skrive om. :smile: Utvilsomt. Jeg har hverken noe ønske, eller noen større mulighet () tror jeg, til å bli en offentlig person, men hvis dette likevel hadde skjedd, så tror jeg vel også at man må velge å ikke bry seg om det som kommer opp. Å ta et standpunkt allerede på forhånd; ikke bry seg. Det er ikke mulig å kontrollere, ergo blir det ikke bedre av å prøve på det.
Litago Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 He-he! Se og Hør hadde fått mange bilder å kose seg med ja. Jeg klarer nemlig å delvis blunke på nesten alle bilder, så jeg ser full ut uansett! Vet ikke hvor mange bilder jeg har sett av meg selv hvor jeg ser ut som om jeg nesten er slått ut, - selv om jeg har vært klinkende edru!
Gjest Kira Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Vel, jeg står for det jeg gjør og sier, isåfall.
Gjest Atacand Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Pytt pytt det hadde gått unda som hakka møkk.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 Tror ikke jeg ville blitt en offentlig person, for mine barn ville blitt lidende under det. Jeg har ting fra min fortid som ikke bør og skal frem i dagens lys, og jeg hadde ikke plassert meg i en slik situasjon uansett hvor forelsket jeg hadde vært. Så svaret mitt ville blitt NEI
*Lavendel* Skrevet 8. august 2003 #12 Skrevet 8. august 2003 Ville vært helt forferdelig hvis noen skulle begynt å kikke i "skapet" mitt, mye der som ikke ville tålt dagens lys. *Grøss*.....hadde aldri taklet det.....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Jeg tror ikke jeg skal bli så veldig kjent i eget land, i så fall :D uff, alt det rare jeg har gjort har ødelagt enhver sjanse for kjendis-status. Bummer!
kie Skrevet 8. august 2003 #14 Skrevet 8. august 2003 Se & Hør ville nok ha elsket meg. Ellers synes jeg MM kunne taklet det med fortiden sin på en annen måte. Jeg synes hun skulle ha rettet ryggen, løftet blikket og ikke unnskyldt sin fortid for noen.
Gjest Zirine Skrevet 8. august 2003 #15 Skrevet 8. august 2003 Jeg har ikke verken bilder eller videoer av det utagerende slaget, som ligger og slenger rundt, så det hadde jeg ikke trengt å bekymre meg om. Og så lenge det ikke finnes bevis, så hadde jeg benektet ALT helt til krampa tok meg. Når det er sagt så vet jeg med sikkerhet at jeg hadde kommet til å blitt den mest motbydelige og ekle/frekke kjendisen verden har sett. Den stakkaren som skulle intervjuet meg hadde kommet til å gruet seg i 2 uker
Edie Skrevet 8. august 2003 #16 Skrevet 8. august 2003 Selv lille uskyldige meg, hadde de funnet masse på...Uten tvil... Når jeg tenekr meg om, er ikke så uskyldig allikevel jeg...
*Lillian* Skrevet 8. august 2003 #17 Skrevet 8. august 2003 :o Sjokk og grøss og gru........ Jeg kunne nok ikke blitt det, skal love dere de hadde funnet mye i mitt liv å grafse til seg og fortelle til omverdenen Grøsser bare ved tanken Lillian *liker seg dessuten ikke i rampelyset*
liv Skrevet 11. august 2003 #18 Skrevet 11. august 2003 *tenke* Tror jeg har vært reltaivt snill. (ulovlig samboer som 16åring på kristen internatskole er det værste jeg kan komme på). Eller så er jeg lite fotogen og ser alltid drita ut på bilder..
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 Det var funderinger av denne typen som gjorde at jeg sa nei til Märtha for noen år siden...
Edie Skrevet 15. august 2003 #20 Skrevet 15. august 2003 Det var funderinger av denne typen som gjorde at jeg sa nei til Märtha for noen år siden... Takk for det! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå