kisskissbangbang Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 (endret) Inspirert av ett av svarene i tråden "Beskriv din drømmemann", hvor Brianna(?) skrev at det er viktig at mannen får henne til å føle seg som verdens vakreste. Da ble jeg litt nysgjerrig; får deres mann dere til å føle dere vakker/søt/sexy el.? Endret 25. august 2009 av kisskissbangbang
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg er rett så pen. For voksen dame med barn. Men nei. Han får meg til å føle meg som delvis sofapute, delvis gladpack. (Helt gjennomsiktig og klistrete)
Gjest Marlo Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Min samboer får meg absolutt til å föle meg vakker og attraktiv. Selvbildet mitt har fått en skikkelig boost etter at jeg mötte han.
Babyrus Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Ja selvfølgelig det er den viktigste egenskapen en kjæreste kan ha mener jeg. Tror ikke jeg kunne vært sammen med en som ikke hadde fått meg til å føle meg vakker...
LaFemme Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 (endret) .. Endret 26. august 2009 av LaFemme
kaprifolen Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Ja, det gjør han absolutt! :rødme: Jeg turte til og med å gå i bikini på offentlig sted i sommer.. Ikke fordi jeg har forandret meg nevneverdig i utseende, og ikke fordi han var der og holdt meg i hånden, men fordi han har gitt meg så mye mer selvtillit at jeg har klart å snu en tankegang som ødela meg i mange år... Følte meg ikke så vel med meg selv før jeg traff min elskede...
Nigo-san Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 I den forstand at "han får meg til å føle meg som verdens vakreste", så er svaret nei- jeg ER ikke verdens vakreste og noe forsøk fra hans side på å late som om jeg er det blir bare teit. Jeg har heller ikke noe stort behov for å tro at han synes jeg er verdens vakreste, det er helt greit for meg at Angelina Jolie og Heidi Klum er penere. De ER jo det! Når så er sagt, så tenner han på meg og synes jeg er flott. Hadde han ikke funnet meg attraktiv hadde det vært vanskelig å leve med. Men å tro at menn synes kjæresten er vakrere enn Nicole Kidman er jo bare bull. Menn har da øyne de også, og også en viss tankeevne. Det er helt greit for meg at kjæresten min ikke synes jeg er "verdens vakreste", så lenge jeg er vakker nok for ham. Og smart nok for ham, og uavhengig nok for ham, og morsom nok for ham. Og så lenge vi har det bra, morsomt og fint sammen. Selvsagt har Heidi Klum finere lår, men so what? Jeg er en stor fan av hyggelig realistisk koselighet
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 JA! Jeg er langt fra vakker, på noen som helst måte, men min kjære syns jeg er verdens vakreste! Det er alt jeg trenger
Gjest Vettel Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 Nei...og det skulle jeg ønske. (selv om det finnes mange vakrere damer der ute, så er det noe med at i forholdet skal man føle seg vakker og attraktiv)
Ciara Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Ja, men ikke hele tiden. "Ja" i den forstand at jeg vet han synes jeg er flott og pen, og at han jevnlig forteller meg det og viser at han er stolt av meg. Men som de fleste andre par som har vært sammen i en del år - komplimentene hagler ikke hele tiden. Og det synes jeg er helt greit. Jeg er fullstendig trygg på at det er en grunn til at han har vært sammen med meg i så mange år.
Gjest Gjest_zoe_* Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 JA, absolutt! Dette forholdet har ikke vart så lenge da, vi er i den fasen hvor vi dyrker hverandre og komplimentene hagler som kuleregn. Han begjærer meg så mye at jeg faktisk tror på han når han sier at jeg er en av de vakreste kvinnene han har møtt noensinne :rødme:
Gjest Mei Skrevet 25. august 2009 #15 Skrevet 25. august 2009 Absolutt! Han kommenterer faktisk både utseende og personligheten min på daglig basis. Sier gjerne at han synes jeg er en fantastisk mor, partner og venn flere ganger i uken også. Er utrolig hengiven og selv om jeg langt ifra er den peneste, så synes han merkelig nok det.. kan godt si; jammen er du den peneste dama her i kveld :rødme:
Teriyaki Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Tjaa..Vet ikke helt..Jeg VET at han synes jeg er fantastisk vakker osv. Husker i starten, da var han til stadighet forundret over at ei jente som meg ville velge å være sammen med "en" som han. Men vi har vært sammen i to år nå, og det er ikke så ofte jeg får direkte komplemanger på det lenger. Han kan gjerne kalle meg søt, men med mindre jeg spør, så er det sjeldent han kaller meg vapper, pen, deilig osv. Så sånn sett så gjør han det bare indirekte, og ikke direkte. Men når han gir meg komplemanger, så blir jeg veldig glad for dem. Men..Skulle gjerne ønsket at han bare kunne komme og gi meg en klem og si at jeg er vakker, eller noe sånt..Det er dessuten noe jeg virkelig kunne trengt akkurat nå om dagen.,,
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 I den forstand at "han får meg til å føle meg som verdens vakreste", så er svaret nei- jeg ER ikke verdens vakreste og noe forsøk fra hans side på å late som om jeg er det blir bare teit. Jeg har heller ikke noe stort behov for å tro at han synes jeg er verdens vakreste, det er helt greit for meg at Angelina Jolie og Heidi Klum er penere. De ER jo det! Når så er sagt, så tenner han på meg og synes jeg er flott. Hadde han ikke funnet meg attraktiv hadde det vært vanskelig å leve med. Men å tro at menn synes kjæresten er vakrere enn Nicole Kidman er jo bare bull. Menn har da øyne de også, og også en viss tankeevne. Det er helt greit for meg at kjæresten min ikke synes jeg er "verdens vakreste", så lenge jeg er vakker nok for ham. Og smart nok for ham, og uavhengig nok for ham, og morsom nok for ham. Og så lenge vi har det bra, morsomt og fint sammen. Selvsagt har Heidi Klum finere lår, men so what? Jeg er en stor fan av hyggelig realistisk koselighet Selv om Angelina Jolie kanskje er penere, tror jeg ikke hun kunne sagt det vakrere.
Gjest *Mim* Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 Nei, der har han en svakhet. Jeg vet at han liker meg, men han skjønner ikke at jeg trenger å høre det fra tid til annen. Men han klarer heldigvis å få det fram på andre måter...
Pomeline Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Jaaaa! Så absolutt! Får høre minst 3 gang om dagen at jeg er verdens fineste, vakreste, deiligste and the list goes on. Kan ikke klage. Han er verdens beste:)
NoAngel Skrevet 25. august 2009 #20 Skrevet 25. august 2009 hmm.. han sier at jeg er the most beautiful person in the world.. og han blir jo tydelig tent bare vi kysser.. så ja,, på en måte får han meg til å føle meg vakker.. men jeg vet så godt at jeg ikke er det. men han er søt som prøver :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå