Tjorven Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Kurt kommer ut med sitt album 8.september. Skal du kjøpe CD'n? Personlig synes jeg Kurt er helt suveren. Har allerede CD'n med Fenrik Lane og både jeg og mannen min gleder oss veldig til CD'n hans kommer ut! Har også hørt at de som har hørt smakebiter skryter den opp i skyene også!
Barbie Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Nope! -Men gubben er fan,så CD'n havner vel i samlinga enten jeg liker det eller ikke! :-?
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Må høre den litt først. Om den er bra, så kjøper jeg den. Men, gidder ikke kjøpe den, bare fordi det er Kurt som har gitt den ut!
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Hadde ikke tenkt det, nei. Har aldri likt Bono eller U2, og dette er samma greia....
*M* Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Jeg er ikke helt sikker, kommer veldig an på låtene. Jeg har ikke helt troen på en som har jobbet sammen med Ole Evenrud, men muligens jeg kan brenne den av noen og slippe å bruke mer enn 10 kr!
Marianne Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Ja må nok det tenker jeg. Om ikke til meg så kommer nok i huset likevel siden jeg har to jenter som er helt ville etter Kurt
Crazee Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Veit ikkje. Kjem an på musikken - og om det er ein ekte CD eller sånn kopibeskytta dingsboms. Men eg har jo sansen for han, då.
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Nei det har jeg ingen planer om.
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 Nei, det skal jeg absolutt ikke...... Mannen er flink til å synge det er ikke det, men har ikke helt sansen for "idol"-stjerner....
smil Skrevet 9. august 2003 #13 Skrevet 9. august 2003 Det blir vel til at jeg kjøper den ja. Synes han har en kjempebra stemme.
Gjest lilletroll Skrevet 9. august 2003 #14 Skrevet 9. august 2003 Nei, men kanskje jeg finner noen som har kjøpt den, og brenner den...... 8)
Anki1971 Skrevet 9. august 2003 #15 Skrevet 9. august 2003 Nei, det skal jeg absolutt ikke...... Mannen er flink til å synge det er ikke det, men har ikke helt sansen for "idol"-stjerner.... Hva er verre med at han slår gjennom via Idol enn om han hadde slått gjennom på annen måte? DET skjønner ikke jeg...
Anki1971 Skrevet 9. august 2003 #16 Skrevet 9. august 2003 Forresten - får vel svare på spørsmålet også: Ja, jeg kommer til å kjøpe CD-en fordi jeg syns Kurt synger fantastisk bra :D
Anglofil Skrevet 11. august 2003 #17 Skrevet 11. august 2003 Veit ikke om jeg gidder å kjøpe cd'en.Likte ikke Idol-opplegget,men jeg synes Kurt har fin stemme da.... Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå