Gå til innhold

smarte løsninger for treningsbagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ofte det er et pes å dusje på senteret, men av og til har jeg ikke noe valg, for å rekke jobb osv. Peset skyldes alt jeg må drasse med meg. Noen tips? Minus småflasker av såpe, den har jeg begynt med. :)

Og ellers, skulle ønske det fantes minihandlenett, sånn hekla sak, for å ta med i dusjen til shampo, såpe osv. Noen som har sett det, eller har andre løsninger enn plastpose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som har sett det, eller har andre løsninger enn plastpose?

Kjøp deg en billig toalettmappe som du ikke er redd for at blir våt. En med hank.

Kanskje ett slikt vaskenett for BH-er kunne vært noe å ha med seg i dusjen med dusjstæsj oppi?... Koster ikke mye..

Endret av Lotte27
Skrevet
Kjøp deg en billig toalettmappe som du ikke er redd for at blir våt. En med hank.

Kanskje ett slikt vaskenett for BH-er kunne vært noe å ha med seg i dusjen med dusjstæsj oppi?... Koster ikke mye..

Ja, kanskje et vaskenett? Får teste det.

Ellers var det magert med tips... Er vel ikke så mange muligheter når det gjelder klær og sko uansett, bare å huske på de.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har alt i småflasker jeg. Det jeg tar med inn i dusjen er sjampo, balsam, dusjsåpe og ansiktsvask, og det har jeg i en hånd, trenger ikke noen pose til det.

Jeg har samlet på prøver på hudpleieproduktene mine, som jeg fyller på etter hvert som det trengs.

Hårstæsj har jeg også noen gamle prøvestørrelser til, men småflasker og beholdere er ikke vanskelig å få tak i, feks på Åhlens.

Alle toalettsakene (minus sminke) får plass i en ganske liten toalettmappe i noe slags gjennombrutt plastmateriale som tåler vann helt fint og bare er å tørke av hvis den blir våt - men den har jeg hatt i mange år så jeg aner ikke hvor man kan få kjøpt den.

Så har jeg noen håndkler i mikrofiber som jeg bruker til trening. De er mye lettere enn vanlige håndkler, men like store.

http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=1...amp;prodid=8163

Her har du for så vidt håndkle og dusjpose i ett.

Skrevet (endret)

Hmm..Vel..Det enkle er ofte det beste. Jeg har shampo, såpe, mascara og hårspray og et par småting til. Får uten problemer plass til det i nike-baggen min som er i størelse medium.

Endret av Teriyaki
Skrevet
Ja, kanskje et vaskenett? Får teste det.

Ellers var det magert med tips... Er vel ikke så mange muligheter når det gjelder klær og sko uansett, bare å huske på de.

Trodde du bare ønsket tips til det dusj-utstyret jeg, misforstod. Pakk ihvertfall bagen dagen i forveien, lettere å huske å ta med seg alt en trenger da..

Skrevet

For det første, det holder med sjampo og deo! Ellers har jeg med en plastpose som jeg putter det svette undertøyet og t-skjorte i før det går i bagen.

Ellers er det et gammelt jungeltriks å ikke la bagen bli stående lenge med svett tøy og vått håndkle i ;)

Gjest Gjest_Amelie_*
Skrevet

Følgende står på kontoret mitt, slik at jeg slipper å dra det med daglig;

Høye hæler i div.farger, dressjakker, et par t-sjorter, hårspray, parfyme, børste...

Det at skoa står klar på kontoret, gjør at jeg går i treningsskoene frem og tilbake til jobb.

Håret vasker jeg ikke når jeg trener på morgenen (trener aldri hard-kondis da, ofte kun økter på 30 min), da sparer man mye utstyr, som shampoo-balsam, stylingrpdukter, glattetang osv.

Jeg har et tynt spesialhåndkle. Plassbesparende, effektivt, og tørker raskt på kontoret.

Jeg dropper ansiktssåpe og andre spesialprodukter. En god dusjsåpe og deo holder lenge. Sminkepungen drar jeg imidlertid med meg uansett.

For å slippe å dra med x antall kolli har jeg investert i en god berganssekk, samt en plasseffektiv clutch veske. Oppi sekken går både treningstøy, pc, notater, og handvesken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...