amyrlinn Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 som sagt så har jeg kalrt å glemme passordet mitt på hotmail.. jeg har prøvd å trykke på den "glemt passord" knappen, men det som skjer da er bare at de sender en mail om det til min mail!! hva hjelper det når jeg ikke kommer innpå der? det funker heller ikke å prøve å sende den informasjonen til min andre mail.. eller å tilbakestille det så er det noen som vet hva jeg gjør nå? finner ingen mailadresser jeg kan sende til hotmail for hjelp heller setter stor pris på hjelp
Gal_dame Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det der lurer eg på også... Skjønner ikkje korfor de sender passord til mailen min når eg har glemt passordet, det hjelper da ekstremt lite. Er vel derfor det er så viktig å legge til alternativ e-mail adresse eller hemmelig spørsmål og svar..
amyrlinn Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 ja veldig rart. det gikk ikke an for meg å få opp det spørsmålet engang, selvom jeg vet jeg har det. noen som har noen ide om hva som må gjøres?
angeleyes Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Du må gå inn på supportsidene til live messenger og sende en mail til kundeservice (?). Husk og da oppgi en annen e-mailadresse de kan svare deg på. Du får da en haug med spørsmål du må svare på. F. eks emner på siste mailene du mottok, sist du var inne på mailen osv. Hvis de godkjenner svarene dine får du link til mailen din og mulighet til å endre passord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå