Høhø Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hei! Jeg sliter med at håret mitt er veldig tørt, sprøtt, og står til himmels når jeg tar utav strikk. Det er middels langt, og jeg vasker det 2-3-4 ganger i uken, alt ettersom. Har brukt Sunsilk, Garnier, Herbal og Gliss, men det gjør ingen forskjell. Har prøvd Tigi Bedhead Ego Boost, men det ble bare stivt og ekkelt. Noen som vet om noen gode produkter som gir det litt tyngde, gjerne glans og god lukt og. Men som ikke blir fett? Og hvor kan jeg få kjøpt det?
Brianna Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg bruker en krem som gir passe tyngde til håret, lukter veldig godt pleier håret samtidig! Et supert produkt: det var et produkt fra Kerastase og het ciment termique, kostet omtrent 250,-. Litt mindre kanskje. Den er perfekt! Anbefales!
Gjest SmallTalk Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Joico sin K-pack serie høres ut som om er noe for deg. Eventuelt den lilla Redkenserien.
Høhø Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Takk for tips! Nå har mamma bestilt mye TIGI produkter (jeg vet ikke hvilke). Dere må gjerne fortsette å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå