Gå til innhold

Hvor mye koster det ca å bleke tennene hos tannelegen?

Anbefalte innlegg

Gjest Whitey
Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster å bleke tennene hos sin egen tannlege?

Og ble resultatet bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert forskjellige måter å gjøre det på men jeg har ei venninne som fikk tilpasset "gommer" hos sin tannlege til bleking av tenner hjemme. Startpakken kostet 3600,- og resultatet skulle komme innen 5-10 dager. "Gommene" skulle sitte på 2 x 30 minutter daglig.

Skrevet

Hvordan ble resultatet da?

De jeg har spurt sier prisene ligger på 3000-4000kr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke sett resultatet enda men får se det idag... kommer med tilbakemelding senere :)

Skrevet
Har ikke sett resultatet enda men får se det idag... kommer med tilbakemelding senere :)

Glemte å logge meg inn, men du skjønte sikkert det var meg som skrev det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det koster rundt 5000,- å bleke med laser. Det er en behandling som er gjort i løpet av kort tid; 2 el 3 x 20min tror jeg det er. Det finnes også tannleger som lager blekeskinner (avstøp), som man fyller med blekemiddel og ligger med om natten i 5-10 dager. Sistenevnte har jeg gjort, men kun på overtennene. Det er veldig vanlig å kun begynne med overtennene, da det stort sett er disse som synes når man smiler. :D Dette kostet 1700,-, og jeg er meget fornøyd.

Gjest Whitey
Skrevet

Tusen takk for svarene.

Siste gjest: Var tennene dine gule av sigaretter, kaffe ol eller var de "naturlig gule før du bleket dem? Hvor stot ble forskljellen? Jeg har vel ikke akkurat gule tenner , men de er ikke perlehvite heller. Kunne godt tenkt meg en nyanse eller to hvitere. Mine er vel litt missfarget av kaffe ,røyk ol tror jeg.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har lest et eller annet sted at hvis tennene ikke er VELDIG gule har tannlegene en rask og effektiv måte å gjøre det på som bare koster en 3-400 kroner...noen som kjenner til det da??

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har lest et eller annet sted at hvis tennene ikke er VELDIG gule har tannlegene en rask og effektiv måte å gjøre det på som bare koster en 3-400 kroner...noen som kjenner til det da??

Saltblåsing eller hva det heter?

Noe sånn rensestyr, som "blåser" vekk all dritten fra tennene og gjør dem hvite i max 2mnd.

(Tror det er veldig vanlig å gjøre det på de som har akkurat fjernet togskinnene...)

Clea

Skrevet

Betalte 1600,- for "gom" til overkjeven og blekemiddel. Tok en uke.

Har nok blekemiddel til å friske opp mange ganger (tar et par netter). Kan dessuten bare kjøpe mer blekemiddel om jeg slipper opp.

Fikk kjempehvite tenner.

De var egentlig hvite fra før, men ville ha filmstjerneglis.

:D (tzing)

Gjest joop utlogget
Skrevet
Betalte 1600,- for "gom" til overkjeven og blekemiddel. Tok en uke.

Har nok blekemiddel til å friske opp mange ganger (tar et par netter). Kan dessuten bare kjøpe mer blekemiddel om jeg slipper opp.

Fikk kjempehvite tenner.

De var egentlig hvite fra før, men ville ha filmstjerneglis.

:D (tzing)

når var dette? OG HVOR? :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Tusen takk for svarene.

Siste gjest: Var tennene dine gule av sigaretter, kaffe ol eller var de "naturlig gule før du bleket dem? Hvor stot ble forskljellen? Jeg har vel ikke akkurat gule tenner , men de er ikke perlehvite heller. Kunne godt tenkt meg en nyanse eller to hvitere. Mine er vel litt missfarget av kaffe ,røyk ol tror jeg.

Tennene mine var nok misfarget av både sigaretter, te og rødvin, men de var ikke veldig gule. Iom at jeg ikke har bleket undertennene, så ser jeg jo forskjell, ikke så kjempe mye kanskje (men flere har lagt merke til at tennene er blitt hvitere)... Man har jo alltids lyst på enda hvitere tenner, da man fort blir vant til ett hvitere glis... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...