Gå til innhold

Hva skal dere investere i til høsten?

Brianna

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke veldig god råd, men klør i fingrene etter å få en ny høstgarderobe!! Eller i hvertfall noen bidrag! Jeg er nyskjerrig på hva dere andre vil legge pengene deres i til høsten? :) Jeg har allerede kjøpt et par hvite converse, og tenker å kjøpe en mørk og smal olabukse nå snart. Den på h&m så veldig stilig ut! Vurderer deretter å kjøpe en stor strikkejakke fra zara, det er deilig som jakke når det blir kaldere. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal kjøpe meg en kåpe, fra TopShop og noen tykke støvletter. Så sikler jeg på noen sko jeg har veeeldig lyst på, men som koster nesten hele månedslønna mi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kul lue! jeg elsker luer men nå har jeg mistet alle sammen, de har bare fallt av hodet mitt på diverse steder. huff. men i høst skal jeg være tidlig ute å finne meg en lue slik at de stakkars ørene mine får litt varme i kulden. en basker sannsynligvis, hvis det er det de heter.

også en fin kjole eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter et par bootsaktige støvletter og noen litt lange skjorter i duse farger :)

Har allerede kjøpt en vid strikkevest fra voice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte hunterstøvler, flate ankelboots og en god regnjakke er noe jeg skal (og bør) investere i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...