Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke gift enda, men har endelig bestemt meg for fotograf..

Etter å ha sett gjennom bilder han har tatt før så måå jeg bare fortelle dere om han! Jeg synes bildene er helt utrolig rå! Han reiser vistnok hvorenn det skulle være, så lenge man blar opp ;)

http://www.terjeaamodt.com/blog/

http://www.terjeaamodt.com

Skrevet

wow. Fant ingen priser dog, har du peiling?

Skrevet

Wow! Det er SERIØST de flotteste bryllupsbildene jeg noen gang har sett! Jeg vil bli veldig overrasket hvis han her ikke koster flesk! *lagre i favoritter*

Skrevet

Vel.. joda.. det koster.. Satser på det er verd det! Snakket med ei som hadde brukt han, og både hun og mannen er veldig glade for at de valgte han!

14-17-20 tusen for hhv 4 timer - 8 timer - hel dag.

Skrevet

Det er ingen dum idé å legge igjen noen kroner i en god fotograf, det koster kanskje en del, men det er verdt det. Du får foreviget den ene kvelden hvor alle er samlet for å feire deg og din utvalgte. Virker som om du har en innstilling om at "bare man blar opp, så kommer han". Hvis det er tilfelle så kan jeg på det sterkeste anbefale Brett Harkness, dog han koster fort veldig mye penger. Men han regnes også som en av europas ledende byllupsfotografer. Hjemmesiden hans er

http://www.brettharknessphotography.co.uk/

Skrevet

Nå bor jeg ikke så langt unna der fotografen selv bor, så store reiseutgifter slipper vi! Men det var ment som en opplysning til andre (rundt om i landet)som evt vil vurdere å leie han, muligens sagt på en sleivete måte.. :sukk:

Typ; viss du feks skal gifte seg i Spania, er det jo klart at det blir endel dyrere, siden man må betale hotell og fly for en ekstra person! ;)

Er enig at det kan være lurt å legge penger i en god fotograf, men enkelte har jo visse rammer de må holde seg innenfor ;)

Bildene til Brett ser fantastiske ut!

Gjest fotostudent
Skrevet

Bildene til Brett syntes jeg ikke noe om - teknisk fine nok, men ganske oppstilt og upersonlig. Ser ut som det er rett ut av en katalog. Sånn sett liker jeg Terje sine bilder mye bedre. Det er jo selvsagt en smakssak, men jeg syntes den fotodokumentariske stilen er mye mer følelsesladet og "ekte".

Selv hadde jeg mine første bryllupsoppdrag i sommer - veldig morsomt! :)

Skrevet

Flotte bilder Terje Aamodt tar ja! :jepp: Jeg elsker bryllupsreportasjebilder, derfor valgte vi å ha fotograf hele dagen, vi hadde Henrik Kreilisheim i 10 timer, fra jeg fikst meg til vi danset første dansen, og de smakebitene vi har fått allerede er fantastiske! :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg er vel en av de få som ikke er videre imponert. Synes bildene var veldig upersonlige og kjedelige, og at når jeg ser bryllupsbilder driter jeg egentlig i den flotte naturen fordi det er brudeparet jeg vil se. Synes han får frem veldig lite av brudeparets personlighet.

Liker heller ikke etterbehandlingen han bruker, synes det er fælt og ser amatørmessig ut. Han har dog enkelte gullkorn, og da er bildene hans helt utrolig nydelige. Men ingen av dem har natur som bakgrunn.

Henrik Kreilisheim er jeg derimot veldig fan av, han klarer å få med brudeparets personlighet og stil selv om han har vakker natur som bakgrunn.

Endret av Noli
Skrevet
Henrik Kreilisheim er jeg derimot veldig fan av, han klarer å få med brudeparets personlighet og stil selv om han har vakker natur som bakgrunn.

Han trenger ikke engang vakker bakgrunn, en Shell-stasjon duger den og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...