Livets datter Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Jeg har inntrykk av at "alle" KG's brukere har vært i Hellas i sommer...? Hvor var du? Og vil du fortelle litt om stedet du var?
LilleBille Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Jeg har ikke vært der... - men hører gjerne om andres turer -- så kanskje det er min tur neste år
Gjest Lea Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Jeg har vært i en fantastisk, men dyr by i hele sommer. Oslo... :-?
Jinx Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Jeg har ikke vært i Hellas hverken i sommer eller tidligere.. Men var en ukes tid i Oslo
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Har heller aldri vært i Hellas... Kanskje vi skal ta et KG-treff der???
Kaktus Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Blir med på treff der jeg! Har vært på jobb i sommer jeg... Kjempespennende! Fine lyse kontorer og god air-conditioning. Lunsjen inntas på terassen.
Jinx Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Blir med på treff dit jeg også Men det må bli til neste år
Barbie Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Jeg var på Kos for 3 år siden,og reiser tilbake på fredag.. Et herlig sted,som har noe for enhver smak.
chimp Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 2 uker på Rhodos, ja.....For den som er kjent der, så er d helt syd på øya, 1 times kjøring fra Rhodos by og 5-10 min fra Lindos, en utrolig fascinerende by v foten av et fjell m et akropolis på toppen, som er flombelyst om kvelden. Langt mindre turisme her i syd enn i og rundt Rhodos by. Såpass fredelig på veiene at jeg tør ta sjansen på å kjøre rundt på moped. D var fjerde gangen vi var på samme sted. Var der i 97, 98 og 99 også og kjempetrives!
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Har bare vært hjemme i sommer, jeg! (men hva har denne tråden på musikk og litt. og gjøre?)
Gunilla Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 Nix. Har vært i Bardufoss en helg i sommer. Ellers hjemme. Nix Hellas på meg! Har vært der før riktignok, på en tre-fire av øyene. Kanskje denne er lagt inn her fordi kulturens vugge er i Hellas? Snedig!
Malou Skrevet 8. august 2003 #12 Skrevet 8. august 2003 Er en av alle KG'erne som har vært i Hellas i sommer jeg da. Første gang faktisk. Var på Thassos, en liten øy nord i Egerhavet. Deilig øy, skal være den grønneste av de greske øyene. Passe stor, men litt for mye turister i de største byene. Både noe å se på, og deilige sandstrender. Jennifer
Ruby Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Var i Hellas i fjor jeg da, på bryllupsreise, på Santorini, og det var så herlig!!! *Lengter tilbake*
*Lillian* Skrevet 8. august 2003 #14 Skrevet 8. august 2003 Jeg har ikke vært der.... Skal til Hellas i september, da, nærmere sagt Kreta som jo hører til Hellas. Kan komme med rapport etterpå, jeg :blunke: Lillian
Rufus Skrevet 8. august 2003 #15 Skrevet 8. august 2003 Jeg reiser til Kreta på onsdag... :D Kommer til og bruke halvparten på og tenke på om den eller den norske jenta/dama er fra KG ....og forteller helt sikkert gjerne om turen etterpå, jeg også.... :oops:
Junebug Skrevet 8. august 2003 #16 Skrevet 8. august 2003 Jeg har vært på to øyhopping-turer til Hellas for noen år siden. Har vært på Paros, Sifnos, Antiparos, Naxos, Santorini, Kos, Ios, Kalymnos og fastlandet. Et land jeg gjerne drar tilbake til! I sommer har jeg vært en uke på Madeira, en nydelig øy med fantastisk natur og masse blomster. Og jeg har vært i Oslo, badet masse og kost meg i sommer!
*Lavendel* Skrevet 8. august 2003 #17 Skrevet 8. august 2003 Nope. Ikke no Hellas her....har stort sett bare sett stua mi, hagen min og skogen rett utenfor døra..... ....har så lyst til å reise men....
Shantee Skrevet 8. august 2003 #18 Skrevet 8. august 2003 Var på Kreta i juni.. Det var min 5 gang i Hellas hvis jeg ser bort fra Kypros.
Grooo Skrevet 9. august 2003 #19 Skrevet 9. august 2003 Jeg har heller aldri vært i Hellas noen gang... Sommeren i år har gått med til masse rart, og ikke særlig mye jobbing. Kanskje på tide å jobbe litt snart? Det har blitt hyttetur på Tjøme og i Aremark, tur til Stavanger, Nord-Møre og Trondheim, svipptur til Fredrikshavn og shoppingtur til Svinesund. Masse ting rundt om i Oslo har vi også fått tid til. Og så bryllupet da...
Johanna Skrevet 9. august 2003 #20 Skrevet 9. august 2003 Har nok heller ikke vært i Hellas. I mai - juni var vi 14 dager på Mallorca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå