Gjest Gjest_leona_* Skrevet 25. august 2009 #1 Del Skrevet 25. august 2009 Hei. Klarer noen flinke kg jenter å si om denne LV vesken er ekte før jeg legger inn bud? HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 25. august 2009 #2 Del Skrevet 25. august 2009 Prøv å spør på Purse Forum, der har de mange flinke som lett ser hva som er ekte og fake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. august 2009 #3 Del Skrevet 25. august 2009 Vel, jeg synes at det er merkelig at alle bildene er så uklare, uten at jeg kan gi noe ekspertdom ellers. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. august 2009 #4 Del Skrevet 26. august 2009 En tommelfingerregel er at mønsteret aldri skal være skåret eller sydd i, produkter fra LV skal ha alle skjøtene og sømmene i skinnet der det ikke er mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 26. august 2009 #5 Del Skrevet 26. august 2009 Uten at jeg er noen ekspert: Det er søm over mønsteret Uklare bilder Dårlig engelsk Uttrykk som 1000% ekte! Og da i tillegg "No returns" på informasjonen, strider mot "Guaranteed real, or money back". Men, be om skarpere bilder, da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talwen Skrevet 28. august 2009 #6 Del Skrevet 28. august 2009 Som andre sier, spør på The purse forum, de har hjulpet meg tidligere med vesker jeg var i tvil om var ekte eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #7 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg prøvde å spørre i "authenticate this LV" tråden på tPF for deg, men fikk egentlig mest kjeft for at jeg ikke hadde riktig format på spørsmålet mitt (er drittlei tPF for det er så overmoderert...anyway...). Det eneste konstruktive jeg fikk rundt veska var at jeg måtte be om bedre bilder, så det er jo et tips til TS - be selgeren om klarere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå