Gjest stolt jente Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg måtte bare skrive hva jeg føler nå.. Har vært i et forhold som har vart i 3 år, men som aldri har vært særlig bra. Har blitt i det fordi han var min første kjærlighet, og syntes det var skikkelig vanskelig.. Det ble slutt for 2 mnd siden, men allikevel fortsatte vi å rote med hverandre og ha sex osv.. I helgen som var traff jeg en fantastisk mann, som jeg er blitt skikkelig betatt av! Trodde jeg aldri skulle komme meg ut av det forholdet, men det viste seg at det er håp for meg og! Jeg har det superbra, og eksen min har også funnet seg en ny "flamme" som jeg virkelig unner han! Det er en så sinnsykt god følelse å være foresket/betatt igjen.. Måtte bare skrive dette ned, og si at når det er håp for meg, så er det håp for alle andre som sliter også!Stor Klem!
stx Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg måtte bare skrive hva jeg føler nå.. Har vært i et forhold som har vart i 3 år, men som aldri har vært særlig bra. Har blitt i det fordi han var min første kjærlighet, og syntes det var skikkelig vanskelig.. Det ble slutt for 2 mnd siden, men allikevel fortsatte vi å rote med hverandre og ha sex osv.. I helgen som var traff jeg en fantastisk mann, som jeg er blitt skikkelig betatt av! Trodde jeg aldri skulle komme meg ut av det forholdet, men det viste seg at det er håp for meg og! Jeg har det superbra, og eksen min har også funnet seg en ny "flamme" som jeg virkelig unner han! Det er en så sinnsykt god følelse å være foresket/betatt igjen.. Måtte bare skrive dette ned, og si at når det er håp for meg, så er det håp for alle andre som sliter også!Stor Klem! Er nesten i samme situasjon . Og det er er veldig godt
Gjest stolt jente Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Er nesten i samme situasjon . Og det er er veldig godt ja det føles så utrolig godt!Gjør ikke annet enn å smine og drive å hoppe rundt hele tiden!
stx Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 ja det føles så utrolig godt!Gjør ikke annet enn å smine og drive å hoppe rundt hele tiden! Eg kommer å hopper sammen med deg når eg får noen form for bekreftelse fra ho om at følelsene er litt gjensidig . Men har det kos med bare følelsen av at eg kan bli glad i noen andre
Gjest stolt jente Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Eg kommer å hopper sammen med deg når eg får noen form for bekreftelse fra ho om at følelsene er litt gjensidig . Men har det kos med bare følelsen av at eg kan bli glad i noen andre Ja kom og hopp sammen med meg du! Håper drømmen din går i oppfyllelse!
stx Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Ja kom og hopp sammen med meg du! Håper drømmen din går i oppfyllelse! Du får registrere deg skal eg si ifra så kan vi møtes for litt hopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå