Gjest igor Skrevet 25. august 2009 #1 Del Skrevet 25. august 2009 Ja, stadig tilbakevendende tema. Hvor vil dere ha spruten jenter? Orker ikke en moraliserende underdebatt, så tråden er forbeholdt jenter som vil dele sine ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #2 Del Skrevet 25. august 2009 Overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest igor Skrevet 25. august 2009 #3 Del Skrevet 25. august 2009 Overalt. Hey. Jukesvar! Kom med en favoritt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #4 Del Skrevet 25. august 2009 Hey. Jukesvar! Kom med en favoritt da! Næ, det er ikke juksesvar. Det er sant, overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 25. august 2009 #5 Del Skrevet 25. august 2009 Kommer annpå Munnen er veldig digg men også veldig praktisk fordi spruten da bare forsvinner.. Ellers er det utrolig godt å kjenne pulseringa når han spruter inni fitta, men dog lettere å bli kvitt alt sammen om han spruter i munn eller på kroppen.. Er jo litt sexy å se han glasere puppa med "melis" også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. august 2009 #6 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes munnen er veldig bra. Praktisk og godt, og vi begge trives med det, så det er det vi gjør oftest. Ellers kan det være fint å få spruten i ansiktet; selv om det er litt mer stryr med å tøske og vaske, så er det også mer sexy i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest igor Skrevet 25. august 2009 #7 Del Skrevet 25. august 2009 Hadde en ex som åpenbart likte å få spruten over rumpehullet. Hun sa aldri at hun likte det spesielt godt, men hver gang spruten nærmet seg kastet hun seg over i doggy og nærmest bød fram hull nummer to - selv om det alltid var helt uaktuelt å stappe noe inn der. Antar at det hadde noe med følsomhet å gjør. Eller kanskje likte hun bare tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #8 Del Skrevet 25. august 2009 I munn og ansikt?! Helsike for sære folk... *PHFØY* Er det bare menn som svarer her eller?? Inn der det skal være er best, alternativt over magen. Og ingen andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal_dame Skrevet 25. august 2009 #9 Del Skrevet 25. august 2009 På brystene, on the inside eller på rumpa. Aldri prøvd å ta i munnen. Kan godt tenkes eg hadde likt det, eller å få i fjeset eller andre steder for den del, men har ikkje prøvd så eg veit ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 25. august 2009 #10 Del Skrevet 25. august 2009 synes de fleste steder er OK.. men inni er selvfølgelig best, helt herlig å kjenne når han kommer inni.. sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. august 2009 #11 Del Skrevet 25. august 2009 Liker nok aller best inni, men mage, pupper og munn er ikke så ille det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #12 Del Skrevet 25. august 2009 Inni er best - spesielt når han spruter mye. En god puppeknull med påfølgende sprut er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Undercover Skrevet 25. august 2009 #13 Del Skrevet 25. august 2009 Inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. august 2009 #14 Del Skrevet 25. august 2009 Sier som KateW; overalt. Selv om jeg kan spare meg for å få sæd i øynene, det svir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. august 2009 #15 Del Skrevet 26. august 2009 Inni er best - spesielt når han spruter mye. En god puppeknull med påfølgende sprut er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2009 #16 Del Skrevet 26. august 2009 Nja - jeg liker å se det, så utover pupper og mage er fint, inni meg føles igrunnen best, men i munnen er veldig trivelig. Ja, igrunnen de fleste steder. Litt småskeptisk til ansikt for jeg er redd for å få det i øyenen. Au og au.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. august 2009 #17 Del Skrevet 26. august 2009 Sier som KateW; overalt. Selv om jeg kan spare meg for å få sæd i øynene, det svir! Svært godt poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anarkist_* Skrevet 26. august 2009 #18 Del Skrevet 26. august 2009 KateW, ønsker du å få sprut i ørehullet og nesebor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorthea Skrevet 26. august 2009 #19 Del Skrevet 26. august 2009 I munn og ansikt?! Helsike for sære folk... *PHFØY* Er det bare menn som svarer her eller?? Inn der det skal være er best, alternativt over magen. Og ingen andre steder. Enig, enig, enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. august 2009 #20 Del Skrevet 26. august 2009 KateW, ønsker du å få sprut i ørehullet og nesebor? Dersom du klarer å få penisen din inn i ett av de nevnte hulrommene, så kan vi ha et problem i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå