Breakeven Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg er så forbanna at jeg skjelver, jeg tror jeg sprekker snart. Vet ikke om dere har lest mine uttallige innlegg om eksen min som jeg har slitt i et halvt år med å komme over. Idag fant jeg ut at han var forlovet med henne han var sammen med like før vi ble sammen (da vi var bestevenner), jeg falt nesten om på gulvet og begynt å skjelve og grine, gikk inn på profilen hans på face (har slettet han, men han har åpen profil), det var mamma som sa det stod han var forlovet så jeg måtte sjekke om det stemte. Anyways, der stod det meldinger fra henne om at hun savnet han, elsker han osv. Han var ivertfall sammen med eksen sin igjen som han hadde besøkt da vi hadde pause. Jeg sendte han en melding "forglovet?, fy faen. jævla drittsek", fikk tilbake "er ikke forlovet, er bare tull", jeg skrev fuck deg og han svarte med javel. Jeg hadde så mye sinne inni meg at jeg måtte få det ut på han. Saken er at han sendte henne meldinger da vi var sammen om at han savnet henne og tenkte på henne, og jeg følte meg som den verste rebounden. Han har vært utro mot meg med en annen eks men jeg tilga han. Vi hadde det bra 1 halvt års tid, han ville flytte inn med meg og vi hadde det endelig bra igjen. Så ble han usikker, masse drama, orker ikke skrive alt her. Men det ble iallefall slutt i slutten av februar. Etter brudde hadde vi sex 2 ganger. Og nå sier han at jeg ikke burde klikke fordi han har funnet lykken igjen etter det ble slutt mellom oss. HVA FAEN? Det er ikke det som er greia, jeg ble utrolig såret fordi han sa grunnen til at det skulle bli slutt var fordi han ville være alene og det var ingen andre. Men nå er han altså sammen med henne igjen. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er utrolig såret og sint vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Dette var virkelig toppen av et jævlig år.. Endret 26. august 2009 av Breakeven
Gjest Cynthia Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg er så forbanna at jeg skjelver, jeg tror jeg sprekker snart. Vet ikke om dere har lest mine uttallige innlegg om eksen min som jeg har slitt i et halvt år med å komme over. Idag fant jeg ut at han var forlovet med henne han var sammen med like før vi ble sammen (da vi var bestevenner), jeg falt nesten om på gulvet og begynt å skjelve og grine, gikk inn på profilen hans på face (har slettet han, men han har åpen profil), det var mamma som sa det stod han var forlovet så jeg måtte sjekke om det stemte. Anyways, der stod det meldinger fra henne om at hun savnet han, elsker han osv. Han var ivertfall sammen med eksen sin igjen som han hadde besøkt da vi hadde pause. Jeg sendte han en melding "forglovet?, fy faen. jævla drittsek", fikk tilbake "er ikke forlovet, er bare tull", jeg skrev fuck deg og han svarte med javel. Jeg hadde så mye sinne inni meg at jeg måtte få det ut på han. Saken er at han sendte henne meldinger da vi var sammen om at han savnet henne og tenkte på henne, og jeg følte meg som den verste rebounden. Han har vært utro mot meg med en annen eks men jeg tilga han. Vi hadde det bra 1 halvt års tid, han ville flytte inn med meg og vi hadde det endelig bra igjen. Så ble han usikker, masse drama, orker ikke skrive alt her. Men det ble iallefall slutt i slutten av februar. Etter brudde hadde vi sex 2 ganger. Og nå sier han at jeg ikke burde klikke fordi han har funnet lykken igjen etter det ble slutt mellom oss. HVA FAEN? Det er ikke det som er greia, jeg ble utrolig såret fordi han sa grunnen til at det skulle bli slutt var fordi han ville være alene og det var ingen andre. Men nå er han altså sammen med henne igjen. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er utrolig såret og sint vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Dette var virkelig toppen av et jævlig år.. Been there, done that. Utro drittsekker er ingenting å sørge over. Vet at det er enkelt å si det, men jeg synes ikke at han fortjener at du "gråter" over ham. Du har jo selv skrevet utallige innlegg om hvor håpløs han er. Fokuser på det, og ikke bruk energien din på ham.
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg gråter ikke lenger, jeg er bare så forbanna. lei løgnene og bli såret gang på gang. Dette var virkelig toppen på kransekaka av et jævlig år!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger..
CeeCee Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Jeg er så forbanna at jeg skjelver, jeg tror jeg sprekker snart. Vet ikke om dere har lest mine uttallige innlegg om eksen min som jeg har slitt i et halvt år med å komme over. Idag fant jeg ut at han var forlovet med henne han var sammen med like før vi ble sammen (da vi var bestevenner), jeg falt nesten om på gulvet og begynt å skjelve og grine, gikk inn på profilen hans på face (har slettet han, men han har åpen profil), det var mamma som sa det stod han var forlovet så jeg måtte sjekke om det stemte. Anyways, der stod det meldinger fra henne om at hun savnet han, elsker han osv. Han var ivertfall sammen med eksen sin igjen som han hadde besøkt da vi hadde pause. Jeg sendte han en melding "forglovet?, fy faen. jævla drittsek", fikk tilbake "er ikke forlovet, er bare tull", jeg skrev fuck deg og han svarte med javel. Jeg hadde så mye sinne inni meg at jeg måtte få det ut på han. Saken er at han sendte henne meldinger da vi var sammen om at han savnet henne og tenkte på henne, og jeg følte meg som den verste rebounden. Han har vært utro mot meg med en annen eks men jeg tilga han. Vi hadde det bra 1 halvt års tid, han ville flytte inn med meg og vi hadde det endelig bra igjen. Så ble han usikker, masse drama, orker ikke skrive alt her. Men det ble iallefall slutt i slutten av februar. Etter brudde hadde vi sex 2 ganger. Og nå sier han at jeg ikke burde klikke fordi han har funnet lykken igjen etter det ble slutt mellom oss. HVA FAEN? Det er ikke det som er greia, jeg ble utrolig såret fordi han sa grunnen til at det skulle bli slutt var fordi han ville være alene og det var ingen andre. Men nå er han altså sammen med henne igjen. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er utrolig såret og sint vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Dette var virkelig toppen av et jævlig år.. Kjipt at det tar et halvt år å komme over en som oppførte seg slik mot deg. Hadde tatt meg en dag! Jeg hadde bare vært glad for å bli kvitt ham... Hvorfor gidde å bruke mer energi på et slikt menneske???
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg gråter ikke lenger, jeg er bare så forbanna. lei løgnene og bli såret gang på gang. Dette var virkelig toppen på kransekaka av et jævlig år!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger.. Det er jo faktisk fordelen med at det er slutt, at du ikke trenger å la deg såre av hva han driver med nå. Det er du selv som lar deg engasjere av det han gjør, og det er du selv som kan la være å bry deg mer. Du er faktisk fri til å kose deg alene eller finne en kjæreste som er snill.
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg vet det folkens, jeg ser alt perfectly clear nå, men når man har gått med et lite håp (dum som jeg er) over at det kan bli oss fordi jeg har hatt så sterke følelser for han så er dette som et kniv i hjertet. og når han presterer og si "skjønner ikke hvorfor du klikker over at jeg har funnet lykken etter det har blitt slutt mellom oss", det er ikke det jeg klikker over, det er det at han har gått bak ryggen min ikke bare hele forholdet, men han kunne ikke være ærlig med meg engang da det ble slutt, jeg fortjener såpass. Han har sikkert hatt jevnlig kontakt me henne da vi var sammen, hvem vet hva de har holdt på med. Hvor drittsekk er ikke det. Uansett så har jeg sagt til han at jeg ikke vil ha mer med han og gjøre. Til og med etter bruddet har jeg ikke gjort en dritt mot han som tilsier at jeg fortjener dette. Men men, life's a bitch.
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Skjønner godt at du blir forbanna. Få det ut!!!!!! Og etterpå kan du starte et nytt liv, hvor han ikke er. Det fins bedre gutter enn det der ute i verden! Gi faen i han, kom deg videre.
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2009 Skjønner godt at du blir forbanna. Få det ut!!!!!! Og etterpå kan du starte et nytt liv, hvor han ikke er. Det fins bedre gutter enn det der ute i verden! Gi faen i han, kom deg videre. Tro meg, jeg er fed up!! Det fins 100000000 andre gutter ja og han er ikke verdt mer av min tid, ser jeg han på gata skal jeg ikke ofre han et blikk engang.
Silmarill Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 (endret) Tenk heller mer på hvor heldig du er som ikke er sammen med en utro løgner lenger. Edit: Skjønner godt at du er forbannet, men hun "nye" dama er jo passe dum da som blir sammen med en som hun vet er i stand til å være utro! Endret 25. august 2009 av Silmarill
NoAngel Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 (endret) du er verdt såååå mye mer!!! drit i han. vet det er lett å si.. men du ser det jo selv nå. han er ikke verdt skoene han går i en gang! gå ut, ha det morro! om det så er for å føle en hevn mot han. omgi deg med gode venner. smil mye! selv om du ikke mener det. du vil mene det snart:) dette er vondt og tøft for deg. men du vil komme sterkere ut av det,. du trenger uansett ikke en utro drittsekk i livet ditt! mange klemmer fra angie Endret 25. august 2009 av NoAngel
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2009 Jeg tror ikke hun vet at han var utro mot meg, for han var utro med en annen eks som han var sammen med før oss begge. Men det er en grunn til at det ble slutt mellom dem første gang og han hopper rett inn i et forhold med henne igjen noen mnd etter det ble slutt mellom oss. Greit, det er slutt mellom oss, han kan være sammen med hvem han vil, men gi meg ivertfall litt ved å være ærlig med meg, for jeg har vært ærlig mot han hele tiden, og når han sier han vil være alene og at da han besøkte henne på jobb da vi var sammen og det bare var vennskap så tror jeg ikke på det lenger. Jeg er fortsatt i sjokk over at han har gått tilbake til henne når han vet hvor sårt det var for meg (ikke at han tenker på meg), men senest forrige uke sa jeg til han hvor vanskelig det er for meg å komme meg over han. Og han har skrevet kinky meldinger med meg for å holde meg varm tydeligvis, sa han fortsatt fantaserte om da vi hadde sex osv..
mannafari Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Jeg bare lurer... Hvor mange timer, dager, døgn til sammen jeg (og kanskje du/dere) har brukt (og fortsatt bruker) av energi på sånne situasjoner og gutter. Ok, rar setning. Men altså; man blir lurt, er sammen med en i måneder eller år og så viser det seg at vedkommende har vært utro, med eks eller kollega. Jeg skjønner ikke hva som er greia med dette, og hvorfor man må ha så utrolig leie følelser i kroppen lang tid etterpå. Skulle så gjerne funnet igjen den naive følelsen, levd livet med masse kjærlighet og skulle det være sånn at kjæresten min var utro med eksene sine eller andre klarte jeg å tenke: Ok, hyggelig å kjenne deg. Gråte en skvett. Deretter leve videre. Man blir så altfor avhengig av personer, ass. Den dagen jeg finner hemmeligheten til hvordan man kan ha det best med seg selv, og lære og slippe en person, ikke la slike ting påvirke.. Til trådstarter: <3
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 Her det bare en ting å gjøre. Du ringer forteller familien hans om hva slags rævhol han er. Si det til vennene hans og. Anbefaler deg å si det til dama hans og, ring henne, oppsøk henne. Gjør det som må til!
Cullen Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 Jeg beklager å si det, men "jeg trenger tid for meg selv" er like brukt som "det er ikke deg, det er meg". En rask unnskyldning for å komme lettvindt unna. Det er vondt for det, men at han sier han trenger tid for seg selv betyr ikke nødvendigvis det.
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2009 Jeg beklager å si det, men "jeg trenger tid for meg selv" er like brukt som "det er ikke deg, det er meg". En rask unnskyldning for å komme lettvindt unna. Det er vondt for det, men at han sier han trenger tid for seg selv betyr ikke nødvendigvis det. No shit. Men jeg er ferdig med rasshølet en gang for alle. Der rant begeret virkelig over. Jeg vet jeg ikke burde bruke mer energi på han, jeg skal ikke gjøre det. Men før idag så har følelsene vært utrolig sterke (de er der fortsatt, men nå er jeg mer forbanna), og det er ikke like lett å gjøre som det sagt. Men jeg skal være sterk og tenke på at nå er han hennes problem, han har vært utro mot meg, kanskje ha er det mot henne, men da er det ikke meg han sårer. Er bare helt absurd for meg at han løper rett tilbake til henne som er en eks, og man vet at det alltid er en grunn for at det ble slutt. Og når han sa til meg da vi var sammen at han alltid fucker opp forhold så går han i akkurat den samme sirkelen, akkurat som han alltid må ha noen der, da er du passe skrudd. Jeg tror faktisk at han trenger å være alene, get his shit together, men det er ikke mitt problem lenger.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Han høres jo ut som en tosk utover det som er normalt - selv om han sikkert har sjarmerende sider også. Men du skal være glad for at han er ute av livet ditt, og han kommer kanskje aldri til å slutte å oppføre seg egoistisk og umodent. Jeg forstår at du føler du fortjener at han er ærlig med deg osv - men spør deg selv om du kan forvente så real oppførsel av en som har bedratt deg, holdt ekser på gress gjennom hele forholdet osv. Du fortjener det, JA, men han har antagelig ikke empati nok til å bry seg. Derfor tror jeg det er best for deg å prøve å akseptere at du ikke får noen real reaksjon fra ham og at det er bedre å kutte ham helt ut. Også er det lov å ha det vondt selv om eksen er en dust. Lykke til videre med livet som singel og med å finne en god og ærlig kjæreste neste gang
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 25. august 2009 Han høres jo ut som en tosk utover det som er normalt - selv om han sikkert har sjarmerende sider også. Men du skal være glad for at han er ute av livet ditt, og han kommer kanskje aldri til å slutte å oppføre seg egoistisk og umodent. Jeg forstår at du føler du fortjener at han er ærlig med deg osv - men spør deg selv om du kan forvente så real oppførsel av en som har bedratt deg, holdt ekser på gress gjennom hele forholdet osv. Du fortjener det, JA, men han har antagelig ikke empati nok til å bry seg. Derfor tror jeg det er best for deg å prøve å akseptere at du ikke får noen real reaksjon fra ham og at det er bedre å kutte ham helt ut. Også er det lov å ha det vondt selv om eksen er en dust. Lykke til videre med livet som singel og med å finne en god og ærlig kjæreste neste gang Tusen takk for gode ord. Jeg kunne nok ikke forvente meg en ordentlig forklaring eller reaksjon nei. Han tenker kun på seg selv. Det er følelsen av å havne tilbake på scratch som er verst, for jeg har hatt det ganske bra i det siste, endelig sett lyset i enden av tunnellen, og plutselig føles alt så håpløst igjen. Også klarer jeg ikke la vær og analysere alt, holdt de på da vi var sammen, når ble de sammen, var ikke forholdet vårt verdt en drit osv..jeg fortsetter og pine meg selv når han ikke fortjener at jeg ofrer han en tanke. Hadde jeg møtt han på gata nå så hadde jeg ikke ofret han et hei engang.
Gjest zee Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 Uff fysj og fy og faen heller. Jeg har møtt samme type. Bortsett fra at her er det jeg som er eksen som han (feilaktig) dumpa og som han "elsker" nå. Han var også sammen med ei stakkars intetanende dame i mellomtiden, jeg syns nesten like synd på henne nå som jeg syntes på meg selv da jeg ble dumpa. Sånne er ikke til å stole på, de tenker kun på seg selv og tenker veldig kortsiktig. Så de tar helt hensynsløse valg hele livet, og mange av dem er feil, så de er konstant vinglete og aldri til å stole på. Du skal være glad for at du ikke har kastet bort mer tid på han! Vondt å få et slik tilbakefall, men tilbakefallene går raskere å komme over enn den opprinnelige kjærlighetssorgen. Hold ut, ikke dvel for mye ved det, ikke forsøk å provoser frem en reaksjon. Hvis det er en trøst så vet han garantert innerst inne at han er en komplett tosk og en jævel, han forsøker bare å ignorere det. Så egoistiske og patetiske mennesker er så konfliktsky at de ikke orker en konflikt med seg selv engang! Men han har nok fått svi, og han vil få svi resten av livet for måten han er. Men du trenger ikke å få svi mer, du må bare glemme han og gå videre. Du vil vinne til slutt, en dag møter du han du kan gi alt, imens personer som han kommer til å være en evig taper i livet.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Søker ham opp på Facebook og skjeller ham ut et halvt år etter at det ble slutt? Jeg synes du virker som en stalker. Få deg et liv.
Breakeven Skrevet 25. august 2009 Forfatter #20 Skrevet 25. august 2009 Uff fysj og fy og faen heller. Jeg har møtt samme type. Bortsett fra at her er det jeg som er eksen som han (feilaktig) dumpa og som han "elsker" nå. Han var også sammen med ei stakkars intetanende dame i mellomtiden, jeg syns nesten like synd på henne nå som jeg syntes på meg selv da jeg ble dumpa. Sånne er ikke til å stole på, de tenker kun på seg selv og tenker veldig kortsiktig. Så de tar helt hensynsløse valg hele livet, og mange av dem er feil, så de er konstant vinglete og aldri til å stole på. Du skal være glad for at du ikke har kastet bort mer tid på han! Vondt å få et slik tilbakefall, men tilbakefallene går raskere å komme over enn den opprinnelige kjærlighetssorgen. Hold ut, ikke dvel for mye ved det, ikke forsøk å provoser frem en reaksjon. Hvis det er en trøst så vet han garantert innerst inne at han er en komplett tosk og en jævel, han forsøker bare å ignorere det. Så egoistiske og patetiske mennesker er så konfliktsky at de ikke orker en konflikt med seg selv engang! Men han har nok fått svi, og han vil få svi resten av livet for måten han er. Men du trenger ikke å få svi mer, du må bare glemme han og gå videre. Du vil vinne til slutt, en dag møter du han du kan gi alt, imens personer som han kommer til å være en evig taper i livet. Han vil ikke face noenting, alt jeg krevde idag var en forklaring fordi han har sagt så mye BS og da kommer han med at han ikke gidder det her nå. Jeg vil ikke ha noe mer fra han nå, idag sa jeg det jeg har villet sagt til han et halvt år, at han er seriøst fucka i hodet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå