Gå til innhold

Bertelura prøver

Bertelura

Anbefalte innlegg

Ja, så er det min tur til å lage dagbok i prøveversjon :)

Jeg og min kjære T giftet oss 1 august. Jeg sluttet på pilla uken før og fikk mensen 2 august. Eggløsningen skulle i følge noen kalkulatorer finne sted rundt 16.august. Egentlig så skulle vi ikke begynne å prøve riktig enda pga at jeg er student, men vi "hoppet av i svingen" et par ganger rundt eggløsning.. Dumt vil noen si, men et barn er like velkomment i mai som i juni eller juli eller hvilken som helst annen måned for vår del.. Så nå er jeg spent som bare rakkern, ettersom jeg spottet litt i går?? jeg skal jo ikke ha mensen før om en ukes tid? Og jeg har litt vondt i magen i dag.. Kanskje mensen kommer litt tidlig denne mnd.. vel vi får se(når vil en test være positiv tro??)

Nå skal jeg ta en runde i dagbøkene her inne og bli litt kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt om meg da, er som sagt gift, med min kjære gjennom 6 år. Jeg er nylig fylt 24 og studerer økonomi og administrasjon. Jobber deltid som servitør. Vi har to katter og en hund, stor hage med stort hus. Eneste vi trenger er en litt større bil :)

Vi har lenge pratet om dette med å få barn, jeg har vært klar i 3 år, mens mannen ikke har vært helt klar før nå. Nå er det i alle fall slutt på cola og snop i ukedagene(vært litt sløv i sommer) og så skal prøvingen begynne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...