Gå til innhold

Min eks vil ha meg tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå
Skrevet

Jeg og min eks samboer, var sammen i ca 1 år og bodde sammen i 7 mnd. Livet var virkelig en dans på roser og vi svevde på skyer...

Siste 2 mnd så var ting vanskelig, han låste seg mer inne og jeg så på han at ting ikke var så bra.. Han gjorde det slutt med meg og vi flyttet fra hverandre.

Det var noen ting som jeg fryktet litt i forholdet med han... Ene var at han hadde følelser for eksen sin, og andre var at det var en venninne som jeg syns han flørtet med og hun flørtet med han og syns ikke at det var noe særlig når han skulle være sammen den gjengen og hun var der (hvis jeg ikke var med)

Jeg fikk vite at han har hatt endel kontakt med eksen sin etter han gjorde det slutt med meg, de har også rotet og hatt sex, og han fant da ut at det aldri ville bli dem igjen og at han hadde 0 følelser for hun, og han var glad for å endelig ha funnet ut av dette.

Når det gjelder hun venninnen som jeg bekymret meg litt for, så har de datet i en periode på 2 mnd nå, ses annenhver dag.. Hun vil i et forhold med han, men han vil ikke da han føler at det blir rart da de er så gode venner fra før, og han sa at han aldri kunne bodd under samme tak som hun, så det er jo et dødt løp..

Vi rotet litt her om dagen... han koste med meg, sa fine ting, og sa også at han hadde fått tilbake litt følelser for meg..

Jeg sa til han at det aldri kunne bli noe mer mellom oss igjen etter det som har skjedd og at jeg vil føle en usikkerhet om han vil gjøre det samme mot meg igjen. Han sa da at det er nå jeg virkelig burde følt meg trygg, og at han har innsett feilene han gjorde og ser hva han kan ha gjort bedre... Jeg fikk sommerfugler i magen av å være sammen han igjen, jeg sitter nå med et stikk av savn samt dårlig samvittighet da jeg på toppen av det hele har en kjæreste...

Hvorfor jeg var utro, det er det vel mange grunner til... Ene grunnen er at min kjæreste sa til meg her om dagen da vi pratet ut fordi ting går virkelig ikke bra om dagen.. han sa at han ikke hadde kjempet for meg hvis det ble slutt, at han ikke hadde kjempet for forholdet heller..

Han sa at vi var kansje ikke den matchen han trodde vi var, og at ting hadde kansje gått bedre om vi hadde hatt mer tid sammen. Vi er dessverre ikke så mye sammen da han er midt under husbygging og vi har lite kvalitetstid.

i helgen så la han fra seg alt med hus og bygging og dro å festet i hele helgen, i stedet for å ha litt kvalitets tid med meg.

Det er fler grunner til at jeg og han ikke passer så godt sammen, og det innser jeg nå, men han har noen kvaliteter jeg virkelig verdsetter i en mann..

Men jeg ser nå at jeg virkelig har driti meg ut og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Min eks er den første mannen jeg virkelig har elsket, og følelsene for han er ikke borte..

Men det å gjøre det slutt med kjæresten min er noe jeg kvier meg for da jeg aldri har møtt en så ordentlig og bra mann før, han vet hva de virkelige verdiene i livet er, noe jeg setter høyt. Han har tatt meg med på de mest utrolige dater, og han er en person som er bra å være sammen med...

Jeg er så i villredet her... Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Det er jo forskjellig fra sak til sak... Men jeg vil råde deg til å følge magefølelsen. hjertet kan si at joda, du har mye historie med denne mannen, men likevel, det var en grunn til at det ble slutt og kanskje du ville lurt deg selv.

Jeg opplevde det samme. Han angret og jeg var den besta han kunne ha..etter at han hadde tested og kost seg rundt med 2 andre. Tok han tilbake, men det fungerte aldri, det var for mye som hadde skjedd.

Skjønner at dette er vanskelig, men vær ærlig med deg selv, og du trenger ikke gi et forhold en ny sjangse fordi kanskje det hadde fortjent det. :)

Skrevet
Vi rotet litt her om dagen... han koste med meg, sa fine ting, og sa også at han hadde fått tilbake litt følelser for meg..

Vel, svaret er helt klart i mitt hode. Glem han!

Han virker som en player som aldri klarer å bestemme seg.

Han hadde følelser for TO damer mens han var sammen med deg. Og så snart han var "kvitt" deg har han hatt et slags forhold til begge.

Selv om han nå ikke ønsker noen av dem (ifølge han selv. Kanskje det ble kjedelig? Kanskje de ble lei av han? Kanskje han bare ikke har nok med EN dame?)

I mine øyner kastet han deg fra seg, fordi han hadde lyst på TO andre damer. Nå har han fått LITT følelser tilbake for deg.

Litt følelser?? Er det noe å bygge på? Varer det til neste gang han ser noe som frister tro?

Denne mannen skulle virkelig måttet KRYPE!!! om jeg skulle gidde så mye som å ta en kaffekopp med han! LITT følelser ville ikke vært i nærheten av nok.

Nei, ta vare på han du har, virker som en bra fyr. Han eks'en kommer ikke til å gi deg noe annet enn bekymringer.

Gjest utlogget nå, ts
Skrevet
Vel, svaret er helt klart i mitt hode. Glem han!

Han virker som en player som aldri klarer å bestemme seg.

Han hadde følelser for TO damer mens han var sammen med deg. Og så snart han var "kvitt" deg har han hatt et slags forhold til begge.

Selv om han nå ikke ønsker noen av dem (ifølge han selv. Kanskje det ble kjedelig? Kanskje de ble lei av han? Kanskje han bare ikke har nok med EN dame?)

I mine øyner kastet han deg fra seg, fordi han hadde lyst på TO andre damer. Nå har han fått LITT følelser tilbake for deg.

Litt følelser?? Er det noe å bygge på? Varer det til neste gang han ser noe som frister tro?

Denne mannen skulle virkelig måttet KRYPE!!! om jeg skulle gidde så mye som å ta en kaffekopp med han! LITT følelser ville ikke vært i nærheten av nok.

Nei, ta vare på han du har, virker som en bra fyr. Han eks'en kommer ikke til å gi deg noe annet enn bekymringer.

Dere har så utrolig rett begge 2...

Men er så vanskelig når man virkelig har "sjans" på å få den store kjærligheten din tilbake i livet ditt. Jeg har hatt 3 forhold før han, og jeg har aldri snudd meg tilbake etter savn, det gjorde jeg med han her.. jeg har aldri hatt så vondt før når det ble slutt, men har aldri vært så lykkelig som jeg var når han og jeg ble sammen.

Jeg kan være meg selv med han.. si hva jeg vil, være mitt sanne jeg...

Min nåværende kjæreste er endel eldre enn meg, og veldig voksen av seg, han har en voksen humor og er kjapp med kommentarer, jeg er voksen, men fersk (25 år) Jeg føler at jeg ikke kan prate med han om alt bare, mine følelser og hvordan jeg har det med han, spesielt nå som vi har litt tøffe tider. Men han var virkelig en kar som gjorde alt for meg før...

Men jeg syns det var sårende å høre at han ikke ville ha ofret noe for meg... Han ville ikke ha jobbet for meg hvis jeg f.eks ville ha gjort det slutt pga vi har så lite tid sammen og jeg trenger at han gir litt av seg selv når vi først er sammen. jeg trenger at han trenger meg... men det virker ikke som går inn til han..

han har mye å tenke på om dagen.. Mye å gjøre.. Men likevel har han en kjæreste, og det krever litt det også, selv om jeg krever lite..

Skrevet

Jeg tror du trenger å være singel en stund...

Gjest utlogget nå, ts
Skrevet
Jeg tror du trenger å være singel en stund...

Så jeg kan slite med å se bak og savne begge 2? da vet jeg at jeg hvertfall ikke gjorde det riktige... Jeg sier ikke at jeg dropper kjæresten min og hopper i et forhold med eksen min. men at jeg kansje gjør det slutt med kjæresten min, og så dater og finner ut av ting med eksen min..

Men jeg vet også at gjør jeg det slutt med kjæresten min, så blir det bare slutt en gang, jeg kan ikke angre da akkurat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...