Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Typen min og jeg traff hverandre på jobben for snart 3 år siden. Alt er bare bra mellom oss. I helgen var jeg og noen gamle venninner på byn. Hadde det kjempekoselig, inntil en kollega på jobben min prøvde seg på meg. Men jeg vek bare unna. Da jeg var på jobben i dag fikk jeg vite at typen min hadde slått til han som prøvde seg på meg. Dette skjedde på jobben. Så han fikk utestengelse fra jobben. Alt handler jo bare om sjalusi. Men hvordan skal jeg håndter denne saken. Trenger hjelp veldig fort. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Du bør beklage til han som ble slått til, selv om du ikke kan noe for det. Dessuten bør du forklare typen din at du selv er i stand til å ta deg av eventuelle beilere, og at du kommer til å forlate han dersom han noen gang gjør noe sånn igjen (og det bør du mene også!).12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2002 #3 Del Skrevet 22. april 2002 Helt uakseptabelt. Han burde få hjelp til å håndtere sin aggresjon. Ikke at det er noe bedre, men nå har han faktisk tenkt seg om et par dager også... ? Nei, dette hørtes ikke bra ut. Har vel ikke noe konkret råd, men sender deg en klem, for dette er ikke så lett.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg sier bare en ting: STAKKARS DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå