Gjest negasjon Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg kan og kunne kalligrafi, men jeg har etter noen år tilegnet meg en skrift som ingen kan tyde ...legeskrift, og jeg forsøkte med en kalligrafipenn, flere ganger, men hånden vil bare legeskriten... Hva gjør jeg nå? Jeg vil ikke gi opp, vet at hånd og osv må trenes, men i disse datatider, pluss at (ja, det er ikke alle som kan tyde min skrift, noen HAR LEDD PÅ FRITIDA, mern jeg har en hektisk jobb...) Noen forslag til å bli bedre? På jobben er det ok, tror jeg da, men nå begynner jeg å lure... Heldigvis skjer mest på data. Jeg bare signerer, selv om ingen kan se hva jeg heter, så gjør jeg bare det, er blitt vant med dette, studieteknikk, forkortelser.. hastverk, men jeg forstår hva jeg selv har skrevet, og jeg eeelsker pcen min og pcen på jobb, men jeg begynte med en hobby jeg hadde før, of shit... Endret 25. august 2009 av negasjon
lilleGrethe Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg forbedret håndskriften min ved å skrive dagbok. Nå er dette en del år siden (var vel i tenårene), men det kan vel hjelpe uansett alder? Det blir jo ikke akkurat kalligrafi, men bedre håndskrift er kanskje en begynnelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå