Gå til innhold

Blogging

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg skal begynne å blogge, men jeg vet ikke helt hvor.. Noen som har noen tips? Vil gjerne ha muligheten til å gjøre bloggen personlig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter faktisk akkurat nå å skriver i min blogg på www.wordpress.com =) Jeg er fornøyd med den siden, men jeg har ikke prøvd så mye, er her ny på blogging selv. Men du kan jo sjekke den ut og se hva du syns =)

Gjest Blogger
Skrevet

Hallo,

Her er et veldig bra skriveri om potensielle bloggfeller for nybegynnere. Vær sikker på at du har tenkt gjennom poengene som ramses opp i lenket artikkel for å unngå unødvendig merarbeid og slit senere.

På den samme siden finner du også en annen nyttig artikkelserie. Hvis du skal lage din egen blogg, og du ønsker deg kontroll nok til å gjøre den personlig, så anbefaler jeg deg at du sjekker denne lettfattelige guiden om å starte blogg. Den tar deg fra A-Å på cirka 20 minutter.

Er du av typen som liker å lære ved å se videoguider, så ser du hvordan du setter opp Wordpress bloggen her. (Anbefaler likevel at du leser de første artiklene).

Skrevet

Tusen takk for svar =)

Skjønner at det kan være lurt med eget domene, men finnes det noen måte å få det skjult fra whois på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...