Gjest Gjest_Sinnataggen_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg vet ikke hvor jeg skal skrive dette, men det handler jo om relasjoner, så da blir det her. Herregud så sint jeg er! Det koker innvendig, jeg klarer ikke å legge meg, jeg bare må få utløp for sinnet. Jeg kan ikke gå i detalj her, for det er sensitive saker og stor fare for gjenkjennelse. Men en person i nær relasjon har sviktet meg og min familie på en grov måte. Hun sprer løgner i direkte ond hensikt, for å ødelegge mellom meg, min mann og andre familiemedlemmer, inkludert barn. Dette er snakk om en voksen kvinne som jeg aldri ville trodd noe sånt om for et par år siden, men i dag fikk vi beviset. Vi har mistenkt det en stund, men nå toppet det seg. Fy f... så sint jeg er. Tenk å synke så lavt! Åhhhh! Jeg skjønner at ingen her kan gi råd eller noe siden jeg ikke kan beskrive hva som har skjedd, men jeg tipper at noen har vært borti en lignende situasjon og kan kjenne seg litt igjen. Hva gjør man? Kvinnen skal ut av våre hverdagsliv, det er helt klart. Men siden hun er i nær relasjon til oss så vil vi aldri kunne bli helt kvitt henne. Akkurat nå hadde jeg blitt veldig glad om jeg fikk høre at hun var på vei til en koloni på Mars, med enveisbillett. Med tida vil sinnet mitt mildne, men jeg kommer aldri til å kunne stole på henne igjen. Det er godt mulig det er en mental lidelse som ligger bak hennes hårreisende opptreden, men tilliten er så borte vekk som den kan få blitt. *puste dypt med magen, prøve å roe ned* PS: Jeg er ikke en sint person til vanlig, men dette er ekstrem situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Å ja, kjenner meg så igjen men vil selvfølgelig ikke gå i detalj da andre kan kjenne meg også! Har det akkurat som deg selv om jeg ikke vil gå i detalj da andre kan også kjenne seg igjen og gå i detalj slik at vi plutselig har avslørt at svært mange har det akkurat lik som oss også har vi avslørt hele planeten. Stå på og ikke gi en tomme. Slike mennesker bør aldri få lov til å stemme, få barn eller dyrke reddikker i blomsterbedden!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Uff, det er vondt å være så adrenalinsint. Det eneste som bruker å hjelpe raskt, er en lang gå/løpetur, men er jo litt for seint på natta til det nå. Håper du får sove iallefall. Støtter ellers det den første gjesten skriver - spesielt det med forbud mot å dyrke redikker.
absinthia Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kjenner til problemet. Jeg bestemte meg bare for at jeg aldri ville ha noe med henne å gjøre og har ikke hatt det siden heller. I den saken dreide det seg om sjalusi og misunnelse som tydelig bygde seg opp hos vedkommende og plutselig kom det informasjon fra flere hold om stygge løgner vedkommende hadde spredd, men som de jeg fikk infoen av visste ikke stemte. Dessverre nådde disse også folk jeg ikke kjente, men som nå fortsatt sitter med et mindre bra inntrykk av meg og mine. Nå for tiden plager jeg henne bare med å være litt mer "vellykket" enn henne på de punktene hun gjerne skulle ha drevet det lengre på og de hun ikke har tenkt på før, men som plager henne likevel. Jeg vet at hun gremmer seg voldsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå