Lumina Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 som overskriften sier... jeg tror det må være der man kan sitte og se hverandre i øynene og føle på det man føler for hverandre uten og si noen ting og glise og rødme, bare kjenne de varme følelsene strømme på åh savner en kjæreste nå altså...
Gjest gjestedeluxe Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Omtenksomhet som viser at han har tenkt på meg, og vil hjelpe til. Det er i grunnen romantisk.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 som overskriften sier... jeg tror det må være der man kan sitte og se hverandre i øynene og føle på det man føler for hverandre uten og si noen ting og glise og rødme, bare kjenne de varme følelsene strømme på åh savner en kjæreste nå altså... Ååå, nå savnet jeg eksen min litt. Eller det vi hadde sammen en periode i hvert fall. Vi var så forelsket og oppslukt av hverandre at vi bare kunne ligge og se hverandre i øynene akkurat som du beskriver. Enig i at det er ekstremt romantisk, det er som å si "jeg elsker deg" uten å bruke ord. Faktisk føles det sterkere enn det! *sukk* Han er den eneste jeg har gjort det med, med alle andre ble det glising og rødming om vi stirret for lenge. Håper jeg får oppleve noe så sterkt igjen
kisskissbangbang Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Det mest romantiske jeg vet om er når jeg og mannen lager god mat og spiser sammen, med dempet belysning/stearinlys og god musikk i bakgrunnen. Når det blir sånn deilig avslappet stemning, og begge senker skuldrene og bare nyter hverandres selskap. Disse kveldene ender vi alltid opp med å sitte i tussmørket og bare prate sammen og drømme sammen, gjerne i timesvis. Den kontakten vi får da, stemningen rundt oss, blikket til mannen ... Det mest romantiske i verden!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Når jeg ligger tett inntil han etter deilig sex.
Anglofil Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Når kjæresten min kryper inntil meg om natta i søvne og holder rundt meg, når vi sitter i sofaen og jeg sitter i armkroken hans samtidig som han stryker meg på armen, når han stryker meg over håret, når vi lager mat sammen evt. han lager mat til meg, når han kommer med blomster eller en overraskelse. Synes også det er veldig romantisk med de koselige turene vi ofte tar i nærmiljøet - hånd i hånd. Mvh Yvonne
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Omtenksomhet som viser at han har tenkt på meg, og vil hjelpe til. Det er i grunnen romantisk. Amen! Jeg syns sånn romansekliss suger.... men å se hva jeg trenger, og gi det til meg uten noe om eller men, det er flott det.
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 At både jeg og mannen ikke får sove uten at den andre er i senga.
Gjest Bastiberta Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 At han skjønner meg. Enkelt og greit. Han lytter når jeg snakker, han vet hva jeg liker og ikke liker, og han bryr seg om det. Romansekliss kan dere få ha for dere selv.
Phaedra Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 (endret) Når jeg ser av smilet hans at han blir fullstendig sjarmert av meg uten at jeg vet hva jeg gjorde for å sjarmere han. Endret 26. august 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Når han bare sitter og ser på meg og smiler og jeg spør: hva er det? så svarer han: du er så utrolig søt.. og det er romantisk at jeg er den i verden som kjenner han best og at jeg er den eneste han åpner seg helt for..
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Amen! Jeg syns sånn romansekliss suger.... men å se hva jeg trenger, og gi det til meg uten noe om eller men, det er flott det. En forskjell mellom oss er at du er lykkelig gift? Men vi er kanskje på samme alder.
Gjest KateW Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 En forskjell mellom oss er at du er lykkelig gift? Men vi er kanskje på samme alder. Tror det er mer enn alderen som er den samme med oss, jeg er ikke gift, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå