Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg er ei jente på 30 som nettopp har fått meg ny kjæreste. Han har bilde av eks dama på FB, men de har overhode ingen kontakt, og han har henne heller ikke som venn på FB. Hva ville du tenkt? Det er vell et halvår siden det ble slutt mellom dem...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg ville tenkt du legger alt for mye i feecesbok. Alt for mye drit i verden til at du trenger et sted å showcase det!
Supramundane Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hvis du syns det er ukomfortabelt kan du jo bare be han slette det. Kan jo være så enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Jeg er ei jente på 30 som nettopp har fått meg ny kjæreste. Han har bilde av eks dama på FB, men de har overhode ingen kontakt, og han har henne heller ikke som venn på FB. Hva ville du tenkt? Det er vell et halvår siden det ble slutt mellom dem... Jeg ville tenkt at de har en fortid sammen, at han sikkert ikke tenker over det slik du gjør og at det ikke spiller noen rolle!! Min kjære hadde bilde av eksen på hylla si frem til jeg flyttet inn. Han spurte meg ganske tidlig hva jeg syns om at han hadde det der, og da forklarte han at det var ikke eksen han ville ha bilde av, men minnene fra den dagen. Det syns jeg var koselig!! Syns du det er ubehagelig syns jeg du skal si det til han!!
Gjest Iah Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Han har nok bare glemt det. Jeg hadde flere bilder av eksen på FB da jeg ble sammen med kjæresten min, og et par av dem var i tillegg veldig "kjærestete". Kom på det et par måneder ut i forholdet og slettet selvsagt alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Kommer an på hva slags bilde. Er det henne i armkroken hans, vil det vel være naturlig å slette det kanskje... Er det bilde av en hel gjeng f.eks. på fest, betyr det vel absolutt ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Jeg ville tenkt at de har en fortid sammen, at han sikkert ikke tenker over det slik du gjør og at det ikke spiller noen rolle!! Min kjære hadde bilde av eksen på hylla si frem til jeg flyttet inn. Han spurte meg ganske tidlig hva jeg syns om at han hadde det der, og da forklarte han at det var ikke eksen han ville ha bilde av, men minnene fra den dagen. Det syns jeg var koselig!! Syns du det er ubehagelig syns jeg du skal si det til han!! Minnene fra den dagen??? æsj, det hadde jeg ikke godtatt. Minnene at? at han og hun hadde det så fint den dagen. fy fy. bort med bildet med engang hadde det vært meg!!!! Hva skal han med minner fra den dagen, da han tilbragte dagen med eksen sin, når jeg er her hos han nå?? fy fy. gulp
Passelat Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Har vært borti det samme. Bildene her var de to sammen på fest og hun alene sammen emd andre venner av han. Jeg personlig syntes ikke noe om det og snakket med han om det. Han fjernet alle sammen etterpå Synes du skal være åpen og snakke med han om hva du tenker og føler om det.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 Minnene fra den dagen??? æsj, det hadde jeg ikke godtatt. Minnene at? at han og hun hadde det så fint den dagen. fy fy. bort med bildet med engang hadde det vært meg!!!! Hva skal han med minner fra den dagen, da han tilbragte dagen med eksen sin, når jeg er her hos han nå?? fy fy. gulp He he... Bildet var av han og henne tatt i bryllupet til broren hans der han bl.a. var forlover, så det var minnene fra den dagen han ville huske. Gjorde meg ingenting!! At han hadde blitt så ferdig med henne at han kunne se på bildet og tenke på dagen, istedenfor et bittert brudd etter et langt forhold så jeg på som et pluss når jeg innledet forholdet med han, ikke et minus... Kommer helt ann på hva man ønsker å fokusere på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå