Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. august 2009 #21 Del Skrevet 25. august 2009 Men jeg må bare innrømme at dere kvinnfolk er veldig problematiske altså Er nesten så jeg lurer på om det beste bare er å forbli singel. Håper i hvert fall at ikke alle er like vanskelige! Syns ikke jeg krever så forbannet mye heller. Noen som kjenner ei kjekk og snill dame? Forstår din problemstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. august 2009 #22 Del Skrevet 25. august 2009 Selv om dere er noen duster, menn, så er vi jo så glad i dere! Også er det så gøy å terge dere en smule... Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #23 Del Skrevet 25. august 2009 Absolutt! *fornøyd knising* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #24 Del Skrevet 25. august 2009 Forstår din problemstilling. Så du innrømmer at du er problematisk da altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. august 2009 #25 Del Skrevet 25. august 2009 Så du innrømmer at du er problematisk da altså hehe Jeg må jo stille spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #26 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg må jo stille spørsmålet. Ja, det er jo alltid fornuftig å tenke igjennom sin egen innstilling og oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå