Gå til innhold

blir så raskt forelsket/beatt av jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest kar i midten av 20 årene
Skrevet

hei

jeg er en kar i midten av 20 årene med realivt liten erfaring med jenter, men de få gangene en jente viser interesse, så blir jeg så utrolig raskt betatt av den jenta!! Bare etter en lang samtale med en pen jente, kan få mine følelser satt i spill!!

Jeg føler at jeg har en tedens til å godta folk, spesielt jenter, alt for raskt og at jeg lissom må ta "vare" på de få som viser meg interesse!!

Jeg vill egentlig ikke være slik!Jeg ønsker å kunne ha seksuelle forhold uten å måtte få alt for mye følelser med i bilde, siden jeg har en ganske høy sex lyst og ønsker å få litt mer erfaring før jeg eventuelt møter den riktige dama!!

Hva kan være årsaken til dette, er jeg rett og slett bare godtroende, eller er dette kanskje litt mer normalt når man ikke har så mye seksuell erfaring!?

Ellers så er jeg ganske normal; har til å med hørt at utseende mitt er over gjenomsnittet, noe som seff alltid hjelper litt for selvtilliten :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du virker desperat og som om du tror at hvis en pen jente snakker til deg så er det det beste du kan få. Eller du er uærlig med deg selv og ganske romantisk...Tror det er mange man kan fungere med, litt færre, men fremdeles endel man kan ha det himmelsk med... Men tror også på erfaring... ikke lurt å bli for opphengt i noen og fremdeles lure på om gresset er grønnere osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...