Gjest Gjest_camomilla_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Har gått til innkjøp av Decleor ansiktsvask, toner og dagkrem etter å ha brukt Clinique i mange år. Har bare brukt det en uke, men føler at huden allerede reagerer positivt. Valgte å satse på Decleor etter å ha lest på bloggen til hun hudpleieren som det reklameres for her inne på forumet. Men kan ikke finne noen anbefaling av nattkrem, så må spørre her. Har oljete og nuppete hud, mest i t-sonen. Bruker Decleor Aroma Purete (matt finish skin fluid) som dagkrem (og foreløpig nattkrem). Noen tips? Synes det var så mange nattkremer å velge i, og veldig mange dyre. Ønsker ikke å bruke 900 for en liten flaske eller krukke. Er 28 år.
Gjest Gjest_camomilla_* Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ingen som har noen tips??? Er helt i villrede...
Alsana Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Eg brukar rett og slett Hydra Floral-maska som nattkrem etter å ha lest meg litt opp. Den gir masse fukt om natta. Tingar du på Feelunique trur eg det kostar rundt 200 kr for 50 ml.
Nebel Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg bruker også Hydra Floral fuktmasken som nattkrem, og dersom du har oljete hud kan det være en idè, slik at man tilfører fukt og ikke fett (om jeg har forstått alt riktig ) Den trekker fort inn og føles ikke fet, og den er kjempegod Decleor skal visstnok lansere noen nye nattkremer ii september. Og Decleor fås billigst på www.cheapsmells.com
Gjest Gjest_camomilla_* Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Tusen takk for svar! Da skal det bestilles (",)
Hilde Christina Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Per nå har ikke Decléor nattkremer, de har balmer. Det kommer riktignok nye nattkremer i september. Inntil da er Hydra Floral masken fin som nattkrem.
pittie Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Per nå har ikke Decléor nattkremer, de har balmer. Det kommer riktignok nye nattkremer i september. Inntil da er Hydra Floral masken fin som nattkrem. Jeg er nyskjerrig på disse balmene. Noen som har erfaringer med de? Konsistens, fukttilførsel og om de klogger noe.
Frua Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Jeg venter i spenning på at en Decleor ylang ylang balm skal komme i posten så jeg kan oppdatere dere når jeg har testet den ut!
Lilandry Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg er nyskjerrig på disse balmene. Noen som har erfaringer med de? Konsistens, fukttilførsel og om de klogger noe. Jeg er veldig fornøyd med balmene, men jeg har bare prøvd Ylang Ylang. De virker veldig fete, glinsende og litt sånn too much. Men når jeg våknet om morgenen var huden deilig og myk, den kjentes fornøyd ut for å si det sånn! Dette er jo en nattbalsam, så det spiller jo ingen rolle om du skinner som en stjerne, den trekker godt inn etterhvert! Endret 16. desember 2009 av Lilandry
nynne Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 hva er forskjell på balm og crem da? sånn konsistens og ellers?
Lilandry Skrevet 16. desember 2009 #12 Skrevet 16. desember 2009 hva er forskjell på balm og crem da? sånn konsistens og ellers? Jeg er veldig dårlig på å forklare, men en balm er mer sånn vaselin (rekner med du vet konsistensen på den), bare tykkere på en måte. Den er heller ikke hvit, der ligner den også på vaselin.
pittie Skrevet 16. desember 2009 #14 Skrevet 16. desember 2009 Er litt som voks kanskje? Må varmes opp i hendene?
Lilandry Skrevet 16. desember 2009 #15 Skrevet 16. desember 2009 Ja, der var det riktige ordet, som voks, men bare ikke så klissete da! Tror ikke du trenger å varme den opp i hendene, den er veldig myk å påføre.
Rosenrød Skrevet 16. desember 2009 #16 Skrevet 16. desember 2009 Jeg lurer også på hva som er forskjellen mellom nattkremen og balmen, sånn utenom farge og konsistens da. Har de forskjelig virkning?
Prada Skrevet 16. desember 2009 #17 Skrevet 16. desember 2009 Jeg tar litt balm og gnir mellom to fingre slik at den blir litt varm og litt mer tyndtflytende, også er det bare å smøre på. Bruker den som nattkrem. Eller på en tørr flekk, et rødt område, etter voksing... Over alt som trenger bittelitt ekstra pleie. Et genilat produkt!
Frua Skrevet 18. desember 2009 #18 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nå har jeg testet produktene og sier bare WOW!! Jeg har to røde kviser mindre enn da jeg la meg igår og huden ser utrolig bra ut! Dette virker nesten for godt til å være sant jo! Det som er negativt er at begge produktene lukter ubehagelig sterkt og utrolig vondt! Glemte å få med at jeg testet ylang ylang serum og balm! Endret 18. desember 2009 av Frua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå