Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Alle har venninner de kjenner som bare alltid lukter fresht og nydusjet.. jeg vil lukte sånn! Jeg bruker jo gode dusjsåper osv. men de varer liksom ikke noe lenge! Det gjør heller ikke de kjipe bodylotionene jeg bruker. Parafymen jeg har brukt lenge, er "inspiration" den blå til lacoste. Men den finner jeg ikke lenger?! Var veldig fornøyd med den. Så; noen som har tips til en god bodylotion der lukten varer lenge? Og en deilig parafyme? Som gjerne minner om den jeg nevnte
Virvel Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Bodylotion som lukter lenge? Prøv Body Shop, enkelte av bodybutterne lukter så lenge at man kan bli litt sprø av det. (Men mange lukter godt og, altså.) Den hvite og blå bodylotionen fra Biotherm er min egen favoritt, og vet mange andre også liker den. Den lukter kjempegodt og friskt, litt sitrusaktig, og 400 ml-flasken varer en evighet.
Gjest Tweek Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg vil også lukte fresht og godt! Altså, det gjør jeg nok, men kunne tenke meg en parfyme som lukter dydusjet og rent - uten å lukte såpe på noen måte... Skjønner? Noen tips til parfymer en kan teste kanskje? Nydusjet lukt til hverdagsbruk:)
Snop Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 De fra body shop lukter ganske lenge ja Men det jeg har lært meg etter hvert er at det lureste jeg kan gjøre for å lukte friskt er i hvert fall å bruke dusjsåpe, lotion og deodorant (faktisk) som lukter noenlunde det samme. For øyeblikket er det: Nu spa dusjsåpe fra Vita som lukter honning og frisk/syrlig frukt, den duften henger lenge igjen i huden Aco deodorant fra apoteket som lukter aprikos ...og så skal jeg kjøpe bodylotion i samme Nu spa-serie Eventuelt lacoste pink med frisk lukt når jeg føler jeg trenger det Det skader nok heller ikke med en frisk sjampo
Gjest piiia Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jeg synes at kremene fra BodyShop lukter altfor mye slik at lukten ettterhvert nesten blir kvalmende, spesielt om du da svetter litt (pga det er varmt ute eller lignende) utover dagen. Styr unna,med mindre du har meget tørr hud på kroppen og den trenger feite kremer! Jeg anbefaler dette neste gang du hopper i dusjen; 1. Skrubb deg med Loreal Scrub Gel (grønn tube, grovkornet, du trenger ingen skrubbehansker siden kornene er så grove) -nydelig lukt og du får silkemyk hud i tillegg til å føle deg skikkelig ren! 2. Vask håret med den blå volumshampoen fra John Frieda (fåes kjøpt på Vita) eller Daily Style Shampo fra Tony&Guy og evt ha oppi balsam i samme merke. Begge typene lukter deilig etter vask! Har fått kommentert det av veldig mange, spesielt på Tony&Guy shampoen. 3. Intimvask er også viktig del av den daglige rutinen og det er ingen andre enn den fra Dr.Greve som gir meg den deilige følelsen av renhet. 4. Bruk rollon deodorant fra Dove Fresh, den grønne med agurkingredienser - den lukter kjempefriskt og mildt! 5. Smør deg inn med vanlig Nivea bodylotion (merk lotion, ikke milk, fordi lotion er mye lettere og trekker fortere inn, du slipper den "klissete" følelsen). Den lukter mildt og behagelig. Ikke dynk på med parfyme! La den ligge for en dag Jeg merker at jeg får litt klam lukt etter å ha gått med parfye en hel dag, så jeg prøver å holde meg unna det. og voila feerdig! Dette er mine daglige rutiner, og det er dette som får meg til å føle meg skikkelig fresh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå