Gjest Hilde K S Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 Men jeg har faktisk prestert å bli sur på en annen bruker her inne ! Syntes denne brukeren gikk langt over streken i uhøflighet. Og det å kunne ta i mot en unnskyldning det var vanskelig for denne brukeren. Tror jeg må ta en pause her fra. Liker ikke at jeg blir for engasjert. Føltes litt rart å bli så sur for en bagatell på et menneske jeg aldri har truffet. Hilde ; ikke lav selvtillit, men nysgjerrig og liker å stikke nesen sin i alt. Derfor inne på et slikt forum litt for mye den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke ta for lang pause, da! Vi (vaffal jeg) kommer til og savne deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke ta for lang pause, da! Vi (vaffal jeg) kommer til og savne deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg vil savne deg jeg også Hilde Stor klem fra Atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke la deg provosere... Hold deg bare unna og konsentrer deg om de som er glade for å ha deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg er veldig glad for å ha deg her! Venter på PM fra deg, faktisk! Håper du kommer tilbake fort, fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Åh, nei, ikke stikk av gårde, vi vil savne deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 Trekk pusten dypt 3 ganger, stå på hendene i 1 minutt mens du drikker et glass vann og synger "Ave Maria". Vet ikke om det hjelper, men det er jo forsøket verdt...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke vær så langsur a :blunke: Smil til verden og verden smiler til deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Trekk pusten dypt 3 ganger' date= stå på hendene i 1 minutt mens du drikker et glass vann og synger "Ave Maria". Vet ikke om det hjelper, men det er jo forsøket verdt...?? Hjelper det ikke, så gjør det en gang til Du kan få en dag fri, men ikke mer. Koselig å ha deg her :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke la pausa bli for lang da! :D Har selv opplevd å bli sur - flere ganger - men hos meg går det fort over. Jeg gidder liksom ikke bruke energi på å være i en fight-posisjon med en bruker jeg ikke kjenner (eller hvem vet, kanskje det er en bekjent...) Har en diskusjon utviklet seg til det rene munnhuggeriet, beklager jeg - via pm. Om den andre godtar det - er det supert. Hvis ikke, så går jeg bare videre og bryr meg ikke mer. Det beste er å overse de du ikke kommer overens med... Dessuten skapes det lett misforståelser - det skrevne ord kan jo tolkes vidt... man kan lese mellom linjene, eller bare det man vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. august 2003 #12 Del Skrevet 8. august 2003 Har opplevd det samme selv også. Jeg har blitt dødlig fornærmet over spydige oppgulp fra annen bruker. Dette gjentar seg jevnlig fra samme brukeren,men jeg prøver å overse det... Ikke gå fra oss da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. august 2003 #13 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har også noen brukere jeg overhodet ikke klarer... :-? Men så er det jo 99,8 % som er så koselige... Og det gjør det hele verd å bli på KG... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. august 2003 #14 Del Skrevet 8. august 2003 Bare overse de som ikke har antenner... det er jo først og fremst dem som har problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #15 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har blitt dødlig fornærmet over spydige oppgulp fra annen bruker. Dette gjentar seg jevnlig fra samme brukeren,men jeg prøver å overse det... Er ikke meg vel....?? :o *Tex har fått kritikk idag og blir nervøs...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. august 2003 #16 Del Skrevet 8. august 2003 Ja, så lang tid tok det ! Urlitegranne lav impulskontroll.... :oops: Når begynte jeg å ENGASJERE meg så mye her inne da ? Og hvordan kunne jeg bli avhengig av å stikke innom et sted der jeg ikke engang SER menneskene jeg "snakker" med ? Vel, så har jeg lært noe nytt om meg selv. Igjen.... Og takk for så mye koselig respons ! :D <- Hilde som har fått selvtilliten tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 8. august 2003 #17 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg er veeeldig glad du alt er tilbake! :D Leste tråden du irriterte deg over og forstår godt frustrasjonen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. august 2003 #18 Del Skrevet 8. august 2003 Er ikke meg vel....?? :o *Tex har fått kritikk idag og blir nervøs...* Neida,Tex. Ikke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. august 2003 #19 Del Skrevet 9. august 2003 kom snart tilbake Hilde vil savne deg jeg. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå