Gå til innhold

Sterilisering

Gjest Gjeste Gjest Mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjeste Gjest Mann
Skrevet

Har fått time til sterilisering og lurer på ting, siden det er noen menn her inne.

Noe forskjell i evnen til reisning?

Noe forskjell i hardhet på bender?

Var det gjævlig vont etterpå når bedøvelsen er gått ut?

Noe forskjell i mengde sæd ved utløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort: Nei, nei, nei og nei.

Lengre:

De to første kan det ikke bli noen forskjell på, siden man ikke rører noe ved pikken, nerver ol, og testiklene lager akkurat like mye testosteron som før.

Om du går rundt og er panisk nervøs for dette derimot, så, vel, men da har det med stress å gjøre.

Kjente ikke en ting etterpå, gikk på fest samme kvelden faktisk. Tok vel kanskje en paracet, men var nok mest for syns skyld.

Kjente litt under operasjonen, omtrent som da jeg hadde biestikkelbetennelse. Litt ubehagelig, men ikke mer.

Samme sædmengde som før. Sædcellene utgjør vel bare omtrent 5% av sædmenden, og det merker du ikke.

Eneste bivirkning var litt ømhet i de avkuttede sædlederene. Dette skyldes at sædceller samles der sædlederene er kappet av, og der blir de ødelagt av kroppens immunforsvar. En liten betennelsesreaksjon, og jeg kjente dem som små kuler inne i pungen. Ikke alle opplever dette.

Kjempeførnøyd, og anbefaler dette for alle. Ikke mer tull med prevensjon og styr.

Skrevet

Sier meg enig med billcat: nei, nei, nei og nei. Anbefales !

Skrevet

Hei..

Helt problemfritt. Ikke vondt, alt er som før. Så slipper du å tenke på at noen sædceller skal rote til noe..

Anbefales

Mann35

Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet

Ingen problemer her heller. Bare litt ømt i noen dager etterpå samt 2små arr som viser.

Gjest Gjest- Purple Haze
Skrevet

Jeg ble moderert for å gi uttrykk for et nyansert syn?! :klø:

Helt utrolig.....

Skrevet (endret)

takk for info (selv om den ikke var myntet på meg :ler: )

Vi vurderer det samme her hjemme, så å lese dette gav noen svar jeg har lurt på.

Endret av MarianneE
Skrevet

Kjæresten nekter, hun er redd snoppen ikke skal virke etterpå :(

Vi er begge enig om at vi er ferdig med barn, vi har fått de vi vil ha.

Jeg er henvist så det er enda tid til å finne ut om det blir noe av,sikkert vært deilig og slippe hormoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...