Gå til innhold

Usikker

Gjest Gjest.17

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest.17

Jeg har ett lite problem. Eller jeg er mer problemet.

Jeg har sendt meldinger og er mye med en gutt når vi er på fest osv. Vi er begge 17.

I det siste har det blitt mer og mer. Han sier hvor glad han er i meg, og hvor koselig han har det med meg. Jeg vet at han er ærlig, og at han oppriktig liker meg. Har kjent han siden vi begge var veldig små, og jeg vet at denne gutten er den snilleste i verden. Og jeg kunne gentlig ikke ha bedt om en finere person enn han.

Men så er det meg da. Jeg er litt usikker på hva det er jeg egentlig vil. Har ikke noe følelser for han enda. Og får liksom ikke sommefugler i magen når jeg får meldinger eller når jeg ser han. Men jeg vil ha det! Så jeg blir litt sint på meg selv for at en så fin gutt liker meg, mens jeg ikke føler noe.

Kan det være at jeg er uerfaren og aldri har vært i ett forhold før? Og har aldri vært med noen. Mens han har er ganske så erfaren. Og jeg bare holder det tilbake. Det er nemlig noe sånt jeg håper på. Kanskje jeg rett og slett er en person som trenger litt mer tid.

Så.. hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, ta det med ro og se hva som skjer.

Det er ikke nødvendig å gå inn i noe seriøst forhold når dere bare er 17 år i våre dager. Det er ikke engang fornuftig. Utdannelsen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...