Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Vi har leid et lokale hvor vi skal ordne alt selv, dette inkluderer også isbiter. Noen som har erfaring på hvor mange kg is man må beregne til drinker og mineralvann?
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Kommer jo an på hvor mange gjester du skal ha... Men er det ikke isbitmaskin der du skal være...??
Augustbrud02 Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Tja. Vi kjøpte et par pakker med ibiter vi og hadde på vår dag, men det går faktisk ikke såååå mye isbiter. Det er kjekkest å ha det i vannet under middagen.
Gjest Nikki ikke innlogget Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Vi trudde at det skulle holde med 1000 isbiter... Men der tok vi feil . rsaken var at det gikk mye i Strawberry Daquiri. jeg sier bare en ting... Kjøp MASSE..... Bruk Isbitposer som reserve hvis dere skal kjøpe inn ferdig isbiter. Det kan fort gå med. Nå vet ikke jeg hva dere skal ha på barmenyen, men det er bedre med for mye enn for lite.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Vi blir 65, men jeg at alle ikke drikker og vi skal heller ikke ha noen "slush"-drinker. Noen som tror det holder med 1kg is per pers?
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Nei, det er ingen isbit-maskin på stedet vi har leid, så vi må kjøpe isen selv. Vi blir 65, men jeg at alle ikke drikker og vi skal heller ikke ha noen "slush"-drinker. Noen som tror det holder med 1kg is per pers?
Pusekatt Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Vi blir 65, men jeg at alle ikke drikker og vi skal heller ikke ha noen "slush"-drinker. Noen som tror det holder med 1kg is per pers? Eh, det burde da holde i massevis...? Sålenge drikkevarene er forholdsvis kalde fra før, er det mange som klarer seg fint uten isbiter. Blir vel mer aktuelt til drinker senere på kvelden, og da er det vel ikke snakk om mer enn 2-4 biter pr drink.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Blir vel mer aktuelt til drinker senere på kvelden, og da er det vel ikke snakk om mer enn 2-4 biter pr drink. Det er drinkene jeg tenker på. Har nemlig pratet med en bartender og han anbefalte 2 søppelsekker, og det tilsvarer rundt 240kg el noe... (Galskap!)
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Skulle tro det var nok, kanskje dere ikke trenger så mye engang, hvis det er fryser der dere skal være så holder det seg jo mye bedre enn om det skal ligge fremme og smelter.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Vi skal leie termobokser ferdig fylt med 10kg is i hver, og har fått beskjed om at disse holder leeenge, så smelting er ikke noe problem.
Cilie Skrevet 10. august 2003 #11 Skrevet 10. august 2003 Til gjest: Hvor leier du termoboksene fra??
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 Til gjest: Hvor leier du termoboksene fra?? Disse leier vi hos Den Flyvende Tallerken; www.dft.no
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #13 Skrevet 11. august 2003 Vi har leid et lokale hvor vi skal ordne alt selv, dette inkluderer også isbiter. Noen som har erfaring på hvor mange kg is man må beregne til drinker og mineralvann? Har nå funnet ut at det holder lenge med 20kg. Det går ca 67 isibiter pr kg, og det blir da ca 1300 stk, og sier man gj.sn 3 isbiter pr drink blir dette godt over 400 drinker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå