Gjest Gjest_mona_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Nå begynner jeg å få litt små panikk her. Kjæresten fyller året om en uke og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi han. Tips? Hans interesser er data & spill. Han liker ikke sport noe særlig. Han har klær i bøttevis så trenger ikke mer av det. Han har også alt som hører til data, spill osv... Vi skal kun kjøpe for 1000kr. Tenkte å kjøpe en god jakke, men det får en vell kanskje ikke til 1000kr.
Anamelona Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Fotoapparat? Parfyme? Halskjede? Eller gavekort på helg for dere to på hotell?
Gal_dame Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Nå begynner jeg å få litt små panikk her. Kjæresten fyller året om en uke og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi han. Tips? Hans interesser er data & spill. Han liker ikke sport noe særlig. Han har klær i bøttevis så trenger ikke mer av det. Han har også alt som hører til data, spill osv... Vi skal kun kjøpe for 1000kr. Tenkte å kjøpe en god jakke, men det får en vell kanskje ikke til 1000kr. Nye spill i den kategorien av spill han liker? Ny mobiltlf? Digital kamera? Nytt keyboard og mus? Større harddisk til pc? Evt en ekstern harddisk? Ny større pc-skjerm (godt mulig det vil komme over 1k da)? Pc-bord? God stol til å sitte i foran pc'en? Dvd'er? Parfyme+deo sett? Hals kjede? Klokke? Gavekort ein eller annen plass?
Phaedra Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Kanskje du kan finne noe morsomt her? Sjekk hvor mye det koster for frakt før du kjøper noe der dog, for jeg vet folk har fått seg en overraskelse på det
fin_bil Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 - Billetter til konsert/revy/standup show - En lommelærke med navnet hans inngravert - hudprodukter til menn - abbonement på et data blad, eller et annet blad - Noe fra kondomeriet - klær - Et spill - En hel sesong med en serie han liker å se på - mp3 spiller - sko - noe han eventuelt trenger til pc'n
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Dere jenter spør åpenbart om dette gang på gang på gang. Svaret er like enkelt som oss menn: Show up naked. Bring beer. Hvis du i tillegg bruker høvdingen på noe undertøy til deg selv...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Gi kjæresten en "bib". Alle vet at de trenger beskyttelse i den alderen da de søler over alt!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Dere jenter spør åpenbart om dette gang på gang på gang. Svaret er like enkelt som oss menn: Show up naked. Bring beer. Ja, det ER virkelig så enkelt! -Hågen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå