Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan hadde du reagert om kjæresten din drakk fra andres jenters glass/flaske ute på byen?

For ikke så lenge siden så ble jeg og kjæresten min kjent med en jente utpå byen. Senere den kvelden hadde hun en øl som hun ikke hadde drukket mye av. Hun spurte meg om jeg ville ha resten og jeg svarte nei, så spurte hun typen min og han svarte også nei.

Og i helga kom vi inn på det, og han sa han hadde tatt i mot den fra henne hvis ikke jeg hadde gitt han blikket: " skal du drikke av andres flasker".

Ble helt sjokkert jeg! Synes det er ekkelt å drikke av andres flasker/glass, i alle fall av noen vi nettopp har blitt kjent med.

Kjæresten min sa også det, men at han hadde tørket av litt først... Det hjelper veldig lite, når det gjelder mikroorganismer :fnise:

Hvordan hadde du reagert om din ikke brydde seg om å "motta spytt" slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, hvordan hadde du reagert om kjæresten din drakk fra andres jenters glass/flaske ute på byen?

For ikke så lenge siden så ble jeg og kjæresten min kjent med en jente utpå byen. Senere den kvelden hadde hun en øl som hun ikke hadde drukket mye av. Hun spurte meg om jeg ville ha resten og jeg svarte nei, så spurte hun typen min og han svarte også nei.

Og i helga kom vi inn på det, og han sa han hadde tatt i mot den fra henne hvis ikke jeg hadde gitt han blikket: " skal du drikke av andres flasker".

Ble helt sjokkert jeg! Synes det er ekkelt å drikke av andres flasker/glass, i alle fall av noen vi nettopp har blitt kjent med.

Kjæresten min sa også det, men at han hadde tørket av litt først... Det hjelper veldig lite, når det gjelder mikroorganismer :fnise:

Hvordan hadde du reagert om din ikke brydde seg om å "motta spytt" slik?

Ikke no trekant med en ekstra jente i nær framtid med andre ord :fnise:

Skrevet

Tuller du?

Synes du er litt vel anal her.

Men i disse pandemi-tider så er det kanskje ikke så dumt, hehe

Gjest Gjest_lars_*
Skrevet

Jeg synes det var ekkelt.....

Skrevet

Hadde syns det var ekkelt. Er jo alltid fare for at det er spytt og slev i selve drikken også, for å ikkje snakke om eventuelle andre ting på flaska/glasset. Hadde iallefall ikkje kyssa han før han hadde pussa tenna og tatt munnskyll. Æsj. Nei, mannen min får ikkje dele drikk med fremmede damer (eller menn for den del).

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke brydd meg om. Hvis jeg ikke ser utbrudd som ligner herpes, så drikk med god samvittighet :)

Skrevet

Hvor godt du kjenner vedkommende har vel også veldig lite å si i forhold til mikroorganismer.

Skrevet

Hadde jeg virkelig ikke tenkt over.

Og som en annen over her sier: Hva er forskjellen på å dele flaske/glass med en man kjenner og en man ikke kjenner? En kompis er like stor smittekilde som en ukjent.

Skrevet

Kjæresten er også en like stor smittekilde som en fremmed.

Jeg hadde virkelig ikke reagert i det hele tatt. Det å drikke av andres glass og flasker har jeg nada problemer med, så sant vedkommende ikke har munnherpes eller er halvdau av forkjølelse. Jeg blir aldri syk, antageligvis fordi immunforsvaret mitt ikke er blitt overbeskyttet oppigjennom åra.

Skrevet

jeg er ikke så fan av å drikke fra samme flaske som folk , men synes ikke det er no stress med glass.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Blir som alltid fascinert over hva dere damer er i stand til å lage en problemstilling ut av. Ja, så mye at dere virkelig er i stand til å sette dere ned og skriver på et forum som dette om flaskedrikking.

Stå på dere!

Skrevet

Får du spader hvis han:

- Bruker samme hånd han nettop har holdt handlekurven med, til å holde seg forran munnen når han hoster? (Du veit jo ikke hvem som har holdt i handlekurven først, og hvem sine bakterier han nå fører opp til leppene)

- Bruker "brødkuttemaskinen" på en dagligvareforetning?

- Drikker av en kopp uten å sprite kanten først? (du veit jo ikke hva servitrisen på kafeen gjorde rett før hun holdt i koppen).

- Spiser mat på restaurant? (du veit ikke om kokken har vasket seg på hendene før han lagde maten eller om han mistet stekespaden på gulvet uten å bytte den ut).

- Spiser av bestikken på en restaurant uten å sprite bestikket først? (hvem vet hvor den personene som tok i bestikket før han nettop har klødd seg).

- Spiser popkorn på kino uten å sprite hendene hver gang han har vært borti enten setet han sitter i, en av de andre godteriposene eller hånden din...

Masse masse masse mulige smittekilder, lite trolig at de vil føre til sykdom...

Skrevet

Hei igjen.

Jeg tenker ikke bare på smitte som et problem her, men det er selve det å motta spytt fra det motsatte kjønn her.

Jeg har selv drukket av det andre har drukket av før, men så falt det meg inn hvor ekkelt det egentlig er.

Jeg vil at kjæresten min skal være kresen og hygienisk. Vil ikke at han skal synes det er helt ok å drikke av andres jenters flaske/glass.

Det jeg mener med at det er "bedre" om det er noen jeg/han kjenner, enn en ukjent er at da vet jeg som regel om den vi kjenner har nylig vært syk eller er.

Skrevet

TS igjen!

Nå vet jeg hva jeg ikke liker det med. Jeg føler det er indirekte kyssing! I alle fall om det er en flaske i tilfellet.

La oss si en jente drikker av en cola flaske, og deretter gir hun den til kjæresten din som fortsetter å drikke av den. Det er jo på en måte indirekte kyssing! :sjenert:

Gjest strykebrett
Skrevet
TS igjen!

Nå vet jeg hva jeg ikke liker det med. Jeg føler det er indirekte kyssing! I alle fall om det er en flaske i tilfellet.

La oss si en jente drikker av en cola flaske, og deretter gir hun den til kjæresten din som fortsetter å drikke av den. Det er jo på en måte indirekte kyssing! :sjenert:

Seriøst!!?? Du tuller nå ikkesant?

Skrevet
TS igjen!

Det er indirekte kyssing på samme måte som det er indirekte leiing å ta i noe som en annen har tatt i før deg. Når du har sex med en som ikke er jomfru, har du indirekte sex med den forrige han hadde sex med. Din lesbiske tøs ;)

Helt alvorlig, å si det er indirekte kyssing å drikke fra samme flaske er hinsides.

Skrevet

Kyssing og drikking av samme flaske eller glass er vel ikke det samme ... synes forøvrig ikke at sistnevnte er noe å bry seg om heller.

Skrevet
Hei igjen.

Jeg tenker ikke bare på smitte som et problem her, men det er selve det å motta spytt fra det motsatte kjønn her.

Jeg har selv drukket av det andre har drukket av før, men så falt det meg inn hvor ekkelt det egentlig er.

Jeg vil at kjæresten min skal være kresen og hygienisk. Vil ikke at han skal synes det er helt ok å drikke av andres jenters flaske/glass.

Det jeg mener med at det er "bedre" om det er noen jeg/han kjenner, enn en ukjent er at da vet jeg som regel om den vi kjenner har nylig vært syk eller er.

TS igjen!

Du er f*** meg ikke riktig navla! OCD og worst case sjalusi, vær så god. Stakar kjæresten din. Eller vil du ikke at det skal være synd på ham? For da er det ikke det! :roll:

Skrevet

Kjære vene... Du kan ikke ha mange andre problemer i livet...

Skrevet

Og da skal jeg bruke et uttrykk jeg nettopp har lært meg: Pass deg for ikke å bli en kaninkoker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...