Cita Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 En koselig melding fra Danmark. Cita liker kongebryllup
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Så koselig, da! Liker kongelige bryllup jeg, og...... (eller bryllup i det hele tatt, da......)
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Lucky bastard!!! * Tex vil også være kronprinsesse* :-?
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Lucky bastard!!! * Tex vil også være kronprinsesse* :-? Livets datter vil ikke være kronprinsesse. En anonym tilværelse passer meg helt perfekt!
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Livets datter vil ikke være kronprinsesse. En anonym tilværelse passer meg helt perfekt! Jeg sier som Livets Datter jeg.
Malou Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Er drittlei av hele Mary jeg. Takke meg til Norge der kongelige kjærestepar ikke holdes fulgt så "hemmelig" som i Norge. Nå har de likssom skulle forloves og gifte seg de siste 2 årene eller noe sånt. Glad Dronning Margrete ikke er min mor eller moren til sambo for den saks skyld. :-? Jennifer
Pussy Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Lucky bastard!!! * Tex vil også være kronprinsesse* :-? Du får satse på ungen som er i Mette Marits mage du da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå