Gå til innhold

seksuelle opplevelser

Fremhevede innlegg

Gjest gjest kvinne
Skrevet

Jeg hadde et seksuelt forhold til en mann for et år siden, nå har jeg lyst til å ta kontakt igjen, og jeg vet han er singel.Jeg har tenkt på den deilige sexen vi hadde, tror dere han har det? Hvordan er det med dere menn, er det spennende å gjenoppta gamle seksuelle forbindelser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Selv om gamle flammer kan runkes etter, så ville jeg aldri ha knullet dem igjen. Slutt å leve i fortiden, og se fremover!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Selv om gamle flammer kan runkes etter, så ville jeg aldri ha knullet dem igjen. Slutt å leve i fortiden, og se fremover!

Selv hvis ikke du syntes hun fortsatt er kjempedeilig når du treffer henne igjen? er det turnoff fordi dere har hatt sex før?? Skjønner ikke helt?

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Selv hvis ikke du syntes hun fortsatt er kjempedeilig når du treffer henne igjen? er det turnoff fordi dere har hatt sex før?? Skjønner ikke helt?

Jeg har kun hatt to partnere, hvor det var jeg som gjorde det slutt. Jeg gjorde slutt, ikke fordi de ikke var deilige, men fordi fremtidsutsikten ikke var lys. Personlig vil jeg ikke pule dem igjen, fordi min sex visjon er mer enn runking i fitte. Jeg har en sinnssykt sexdrift, noe som medfører runking minimum 4-5 ganger om dagen, dette gjør jeg for å kunne tenke klart når jeg er blant jenter og "ikke ryke på en smell". MEN, jeg er ikke veldig representativ for resten av guttegjengen, siden jeg er på utkikk etter dama i mitt liv, ikke bare et knull. Kompisene mine fiker over det meste, hvis gamle flammer dukker opp igjen og er villige, så denger de dem opp... LETT.

Altså, det er veldig få gutter som takker nei til uforpliktet mus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...