Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Den sitter fast i vevet mot benet å gjør litt vondt. Kan det være en muskelknute? Jeg skal selvsagt bestille legetime å få det undersøkt, men vil bare ha noen beroligende ord. Man tenker fort kreft.
Gjest sherva Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 jeg har en slik kul. den er riktignok ikke vond men likevel. har hatt den i ca 4 år. viste den til legen min som sa at det bare er en fettkul som sikkert vil forsvinne bare jeg slanker meg litt :s
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Det er ikke slik at kulen er veldig vond, men den er mere øm hvist jeg kjenner på den. De plager meg ikke nevneverdig, bortsett ifra tanken på at det kan være kreft.
Inx Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Den sitter fast i vevet mot benet å gjør litt vondt. Kan det være en muskelknute? Jeg skal selvsagt bestille legetime å få det undersøkt, men vil bare ha noen beroligende ord. Man tenker fort kreft. Hoven lymfekjertel tyder på at du har en infeksjon. Ville ikke bekymret meg veldig med mindre det ikke var veldig ømt og vondt/ varte lenge. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1069
Supramundane Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har hatt to slike tidligere, begge har gått vekk av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå