Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var for noen uker siden å fikk ansiktsbehandling, der sa damen at jeg hadde sensetivhud og blandingshud. Hun ville jeg skulle kjøpe noen kremer, de lå på en 600-700 kr. Og da lurer jeg litt på hva betaler dere for kremene og hvilket merke bruker du?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tørr hud og bruker Oriflame Skindividual - den koster nå 249,- for dag/nattkrem, og siden jeg er medlem, får jeg 20% avslag på alt jeg handler :ler:

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg bruker Avene rich hydrating cream, den koster 219,-

Skrevet

Bruker Jasön ansikts/kroppskrem. Den koster vel rundt 130 kr for en krukke med 125 g. Organisk og uten parabener! Genial for min hud :)

Skrevet

Jeg som skrev over her. Ville bare tilføye at jeg tror det er bare tull å måtte bruke 700 kr for en krem! Tror det gjelder å finne noe som ligger midt på treet, for ellers blir man flådd- og lurt ;)

Skrevet

Jeg kommer aldri til å kjøpe såå dyre kremer. Tenker å holde meg under 300,- da jeg trenger to forskjellige :)

Men greit å høre hvilke merker som blir brukt. Har brukt en fra oriflame til nå, vurderer å bytte.

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg bruker dag og nattkrem fra Olay. Rundt 60 kr. Har prøvd kremer opp til 600 kr, men ingen funker like bra som disse på min hud.

Skrevet

Vichy her, rundt 200 kr. Har merket forbedring. :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar som regel Cliniques Comfort on call for sensitiv hud. Kjøpte på ebay til ca 270 kr. Trur den ligg på over 400 kr ellers.

Skrevet

Diverse fra aubrey organics. Ligger på rundt 50-150 kr. Nå for tiden går det faktisk i roseutgaven av bodylotionen de har.

Skrevet

Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 og den koster rundt 178kr på nett. Merket stor forskjell da jeg gikk over til denne fra Nivea. Godt kjøp :)

Skrevet

Svanes Vitaminkrem. Fra apotek, ca 100kr

• Liker 1
Skrevet

Christian Dior HydrAction Deep Hydration Sorbet Gel, koster vel en 350-400kr(?).

Har prøvd utrolig mye forskjellig, men denne funker best for meg:)

Gjest fornøyd
Skrevet

Shiseido både dag- og nattkrem. Under 200 kr på strawberrynet.

Skrevet

Bruker Decleor Hydra Floral som koster rundt 400 kr for 100 ml. På e-bay vel og merke. Her hjemme koster den vel rundt 500-600 for 50 ml!!

Dermalogica Intensive Moisture betaler jeg rundt 450-500 kr for 177 ml, på Strawberrynet eller e-bay. Synes ikke det er ille siden den varer lenge. Og jeg har skikkelig problemhud så kan ikke bruke hva som helst. Disse to funker hverfall perfekt for meg :D

Skrevet

Jeg bruker decleor hydra floral, kjøper fra nett, og det koster meg 18 pund. I Norge blir det vel 500 kroner.

Og bare så det er sagt - kremer til 700 kroner fra hudpleier kan virkelig være gode! Og for noen ER det nødvendig. Dessuten er det jo ikke noe problem å finne de fleste kremene mye billigere via nett.

Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 og den koster rundt 178kr på nett.

Hvor? Den vil jeg gjerne ha til under momsgrensa nemlig... ;)

Skrevet

Jeg varierer mellom to kremer fra Dermalogica. De koster vel ryndt 5-600,- i Norge, men de fåes mye billigere på nett. :)

Har prøvd mye rart tidligere, men er veldig glad for at jeg begynte på Dermalogica - huden min har blitt så mye bedre!

Gjest Gjest_Hedda_*
Skrevet

Jeg bruker kun den rosa Vitamin E-kremen til Body Shop, den har solfaktor og er kjempedeilig.

Skrevet

Bruker forskjellige kremer fra Decleor og Dermalogica. Vet ikke helt hva de koster, men er dyre i butikk. Kjøper alt av kosmetikk o.l. på nettet, f.eks. hos www.feelunique.com, www.cheapsmells.com, www.ebay.com, www.ebay.co.uk etc.

Ingen grunn til å bli flådd i norske parfymerier når det finnes glimrende nettbutikker hvor vi finner de samme varene til under halve prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...